Autószalonok

Átdolgozott motorral érkezett Párizsba a Porsche 911 GT3 Cup

Nyomtatás

Teljesen átdolgozott hajtáslánccal áll 2017-től a Porsche 911 GT3 Cup a világ különböző versenypályáinak rajtrácsára. A világ legnagyobb példányszámban gyártott GT versenyautójának farában egy 4,0 literes, hathengeres boxermotor gondoskodik a még erőteljesebb meghajtásról. A közvetlen befecskendezéses kompakt erőforrás a vérbeli versenytechnológiának köszönhetően 485 lóerős csúcsteljesítménnyel rendelkezik.

A legkisebb bajor terepkupé - itt a BMW X2 Concept

Nyomtatás

Bejöttek a jóslatok: nem Párizsban mutatkozik be a vadonatúj 5-ös BMW, de a bajorok azért nem maradtak fontos újdonság nélkül a francia fővárosban sem. A gyáriak az X2 koncepcióval készültek, melyet az utolsó pillanatokig ügyesen titkoltak. Az X1 kupésított testvérének előfutára azonban ezúttal jóval extrémebb megjelenést kapott, mint azt megszokhattuk a BMW széria közeli tanulmányaitól – legtöbbször ugyanis szinte a kész autót teszik le elénk a gyáriak.

Módosítás dátuma: 2016. szeptember 30. péntek, 11:41

Magasabbra tör – az új Nissan Micra bemutatkozik

Nyomtatás

A Nissan az új Micra kapcsán forradalmat említ, ami nem véletlen: az előző, kissé túlságosan költséghatékonyra sikerült generációt követő újdonság modern, minőségi kisautó hatását kelti, amely fejlett extráival és testreszabhatóságával is ki akar emelkedni a mezőnyből.

Elektromos koncepcióval mutat utat a Renault - bemutatkozott a Trezor

Nyomtatás

A Renault szinte teljes palettáját megújította az elmúlt pár évben – legyen szó teljesen új modellről vagy éppen frissítésről. A franciák azért így is igyekeztek kitenni magukért a hazai rendezésű autószalonra, így egy igazán izgalmas koncepcióval készültek Párizsra. A 2010-es DeZir koncepció szellemi utódjának tekinthető Trezor pedig valóban figyelemreméltó formákkal és képességekkel kívánja meghódítani a közönséget.

Módosítás dátuma: 2016. szeptember 30. péntek, 11:41

Itt a vadonatúj Land Rover Discovery – nem ismer akadályt

Nyomtatás

A Land Rovernek – akárcsak a Jaguárnak – különösképp jót tett az indiai hátszél, ugyanis amióta átvették az indiai befektetők a brit márkacsoportot, szinte szárnyalnak a gyártók, és a minőség egyáltalán nem csökkent, miközben a fejlesztésre fordított összegek óriási mértékben növekedtek. A legfrissebb bizonyítéka ennek a vadonatúj Land Rover Discovery, amiről a Párizsi Autószalonon hull le a lepel, és már mindent tudunk a terepjáróról.

Módosítás dátuma: 2016. szeptember 29. csütörtök, 09:57

4. oldal / 71