2017. Április 26., Szerda

Frissitve:06:44:53

Blog

Versenylázban: az Autó Pult indul a Kékszalagon!

Nyomtatás

Hogy a hosszú távú versenyzés nem csak az autóipar sajátja, azt jól bizonyítja a Balatonon megrendezett, legendás Kékszalag vitorlásverseny is, amely idén 42. alkalommal kerül megrendezésre. A magyar vitorlázássport Nürburgringi 24 órás viadalának tekinthető tókerülő eseménye már szinte a teljes országot megmozgatja – így minket is.

Újra világhódító útjára indul a híres Top Gear sorozat

Nyomtatás

Azoknak, akik kicsit is meg vannak fertőzve a benzingőz által, vélhetően nem kell bemutatni a brit BBC tévécsatorna legendás autós műsorát, a Top Geart, illetve annak sztárjait. Aki pedig nem hallott a sorozatról, érdemes - mondjuk interneten - végignéznie néhány adást, és bizonyára soha nem fogja elfelejteni az őrült "srácokat", az autósvilág legnagyobb kritikusait.

A Ferrarinál szaglásztunk - maranellói gyárlátogatás

Nyomtatás

Van egy szó mely mára már a világ minden táján sokaknak egyet jelent a minőséggel, precizítással, exkluzivitással, mi több, leginkább egy elérhetetlen álommal: Ferrari. Az ilyen felirattal ellátott autók birtoklása szimbóluma annak, hogy valaki az élet valamely területén a legsikeresebbek, leghatalmasabbak egyike.

Módosítás dátuma: 2010. augusztus 12. csütörtök, 15:22

Kínai Bugatti Veyron, cigarettásdobozokból

Nyomtatás

Úgy tűnik, a Bugatti Veyron tényleg mindenkit megihlet. Az 1001 lóerős autó formáját öröklő PSP játékkonzol után a nem kevesebb, mint tízezer cigarettásdobozból készült verzió a legfrissebb őrültség.

Pezsgőspoharat tör a Lexus LFA kipufogóhangja – videóval

Nyomtatás

Épphogy kijelentette a Lexus a napokban, hogy 560 lóerős, nagyjából 10 évig fejlesztett, horribilis (nagyjából 80 millió forintos) áron értékesített szupersportautójának mind az 500 példánya elkelt, a japánok máris kiadtak egy egészen érdekes, gyári videót az autóval kapcsolatban.

Módosítás dátuma: 2010. június 03. csütörtök, 11:27

Kutyát üt és rejteget a Citroën

Nyomtatás

Hogy igenis van értelme a gyalogosvédelmi fejlesztéseknek, az ezúttal a világ másik oldalán bizonyosodott be. Történt ugyanis a minap, hogy Chilében egy Citroën elütött egy kutyát – mindennapos dolog, ám ezúttal a kutya életben maradt, és nem is akárhogyan.

Hogyan ne vegyünk új autót Amerikából - soha, never, nie!

Nyomtatás

A minap cudar álmom volt. A 66-os úton autóztam egy piros kabrióban, a kormányon heverő egyik kezemben egy hatalmas szivar volt, mellettem a barátnőm haját borzolta a szél, miközben a rádióból bömbölt a „Life is a highway” című örökzöld sláger, ami igyekezett elnyomni a hatalmas amerikai blokk gurgulázó járását. Amint a kép távolodott, a kocsi elején tisztán kivehető volt a jól ismert Mustang jel.

Módosítás dátuma: 2010. május 18. kedd, 01:01

A magyar 120d-nek nem kedvezett a szerencse, de BMW győzött a 24 óráson

Nyomtatás

Alig fél órája került leintésre a legendás, 24 órás nürburgringi autóverseny, amelynek magyar vonatkozása is volt: a BMW Team Hungary a 177-es rajtszámú 120d-vel (Palik Lászlóval, Vida Jánossal, Walter Csabával és Wéber Gáborral a volánnál) vágott neki az embert és technikát egyaránt kegyetlenül megpróbáltató versenynek. A hazaiaknak viszont

Kategória-elsőként rajtolt el a BMW-s magyar csapat a nürburgringi 24 óráson

Nyomtatás

Korábbi cikkünkben már megemlítettük olvasóinknak, hogy a 24 órás nürburgringi futamon másodszor is rajthoz áll a BMW Team Hungary, Palik Lászlóval, Vida Jánossal, Walter Csabával és Wéber Gáborral a volánnál. A BMW 120d nagyobb esélyekkel „játszik”, mint valaha: egyrészt egy vadonatúj, kissé átalakított gyári motorral és friss festéssel indul el a zöld pokolban, a csapat pedig szintén igazán fitt – köszönhetően a teljes orvosi felügyeletnek, illetve a profi edzéstervnek.

Módosítás dátuma: 2010. május 15. szombat, 16:13

2 nap, 4000 km, és a világ egyik legpihentetőbb autója

Nyomtatás

„Halló!” – szóltam bele vasárnap éjfélkor a telefonba. „Szia! El tudnál jönni értünk Bordeaux-ba?” – szólt a másik oldal. Persze, mikor menjek? „Most.”

Módosítás dátuma: 2010. május 19. szerda, 00:37

Egy péntek délután a fővárosban. Ariel Atomban...

Nyomtatás

Izzadó tenyérrel vártam ezt a pillanatot. A futó ismerkedés ugyan már másfél héttel ezelőtt megtörtént az Ariel Atommal, akkor azonban mindössze külső szemlélődőként volt alkalmam szemügyre venni a különleges négykerekűt. Azt a négykerekűt, amely nem attól különleges, hogy 305 lóerős motorja van.

Módosítás dátuma: 2011. május 16. hétfő, 14:24

55. oldal / 56