2017. Január 20., Péntek

Frissitve:01:22:46

Blog

A magyar 120d-nek nem kedvezett a szerencse, de BMW győzött a 24 óráson

Nyomtatás

Alig fél órája került leintésre a legendás, 24 órás nürburgringi autóverseny, amelynek magyar vonatkozása is volt: a BMW Team Hungary a 177-es rajtszámú 120d-vel (Palik Lászlóval, Vida Jánossal, Walter Csabával és Wéber Gáborral a volánnál) vágott neki az embert és technikát egyaránt kegyetlenül megpróbáltató versenynek. A hazaiaknak viszont

Kategória-elsőként rajtolt el a BMW-s magyar csapat a nürburgringi 24 óráson

Nyomtatás

Korábbi cikkünkben már megemlítettük olvasóinknak, hogy a 24 órás nürburgringi futamon másodszor is rajthoz áll a BMW Team Hungary, Palik Lászlóval, Vida Jánossal, Walter Csabával és Wéber Gáborral a volánnál. A BMW 120d nagyobb esélyekkel „játszik”, mint valaha: egyrészt egy vadonatúj, kissé átalakított gyári motorral és friss festéssel indul el a zöld pokolban, a csapat pedig szintén igazán fitt – köszönhetően a teljes orvosi felügyeletnek, illetve a profi edzéstervnek.

Módosítás dátuma: 2010. május 15. szombat, 15:13

2 nap, 4000 km, és a világ egyik legpihentetőbb autója

Nyomtatás

„Halló!” – szóltam bele vasárnap éjfélkor a telefonba. „Szia! El tudnál jönni értünk Bordeaux-ba?” – szólt a másik oldal. Persze, mikor menjek? „Most.”

Módosítás dátuma: 2010. május 18. kedd, 23:37

Egy péntek délután a fővárosban. Ariel Atomban...

Nyomtatás

Izzadó tenyérrel vártam ezt a pillanatot. A futó ismerkedés ugyan már másfél héttel ezelőtt megtörtént az Ariel Atommal, akkor azonban mindössze külső szemlélődőként volt alkalmam szemügyre venni a különleges négykerekűt. Azt a négykerekűt, amely nem attól különleges, hogy 305 lóerős motorja van.

Módosítás dátuma: 2011. május 16. hétfő, 13:24

Lándzsa és pálca – mérésen az Opel Insignia OPC és a Citroën DS3

Nyomtatás

Ahogy azt már korábban megszokhatták, ebben a hónapban is volán mögé ültünk, hogy kisegítsük Autó és Stílusos (a2 magazin) kollégáinkat méréseinkkel. Egy napos hétköznap délutánján rögtön két autóval is meglátogattuk kedvenc vezetéstechnikai központunkat, hogy elvégezzük méréseinket. Összesen 481 lóerő és 10 henger – jól hangzik, még ha nyolc kerékre is jut; és jól is éreztük magunkat a Citroën DS3-ban, valamint az Opel Insignia OPC-ben.

Módosítás dátuma: 2010. május 30. vasárnap, 15:39

Egy Jaguar XJ220 halála

Nyomtatás

Igen, jól látják. Ami nálunk a jólét zavarában (vagy épp szűkében) néhány Wartburggal, régi Skodával történt az ezredvégen, az máshol egy Jaguar XJ220-szal is megeshet: otthagyják elpusztulni az út szélén.

Testközelből a világ egyik leggyorsabb autója

Nyomtatás

Bizony nem csodálom, ha nem tudnak rendre térni a dolgok felett az autós médiát gyakrabban böngésző átlagemberek. Ugyanis az egyik véglet ezer lóerőkkel dobálózik, máshol meg már 200 lóerő is fejtépésre képes.

Módosítás dátuma: 2010. április 02. péntek, 11:47

Vezettük; sőt, le is mértük az új BMW 530d-t – Autó Pult blog

Nyomtatás

A tegnapi nap során két tesztautót is levizsgáztattunk a tököli reptéren: az egyik egy Suzuki Swift Sport volt, amelyről rövidesen, teszt formájában beszámolunk olvasóinknak; a másik viszont (egyelőre) igazi érdekesség:

Módosítás dátuma: 2010. április 13. kedd, 07:42

Életképek Genfből – Autólesen a szalon előtt

Nyomtatás

Már vagy két hete kongatják a harangokat. Sőt, igazság szerint két hónapja, de most már tényleg mindenki kívülről tudja, aki kicsit is érdeklődik a négykerekűek iránt: a Genfi Autószalon, az év autós eseménye, holnap veszi kezdetét. A jeles alkalomról pedig az Autó Pult csapata sem maradhatott le, így hát kilátogattunk a svájci városba.

Módosítás dátuma: 2010. március 02. kedd, 13:46

Rémálom egy (+1) Suzukival – Autó Pult blog

Nyomtatás

Egy kellemes kis fogyasztástesztes kirándulásnak indult a múlt hét szerda a 2 kis Suzukival, a végén viszont orbitális szívás lett belőle; de ne rohanjunk még ennyire előre. Az egész úgy kezdődött, hogy nagy örömünkre azonos időszakra sikerült leegyeztetnünk

Módosítás dátuma: 2013. január 27. vasárnap, 20:13

Elindult az Autó Pult

Nyomtatás

Nem vagyok jós. E cikk írásának napján még január van, és a fagyos szél kövér hópelyheket tapaszt a szerkesztőség ablakára. Még egy hónap van hátra az Autó Pult megnyitásáig. És akkor miért most írom a nyitó sorokat? Mert bízok barátaimban, partnereimben, magamban, és az általunk végzett munkában - és tudom, hogy február 22-én egy olyan oldal indul el, amely a legfontosabb dolgot állítja középpontba: a független, objektív és pontos tájékoztatást. Vagyis nem mást, mint Önt, kedves olvasó.

Módosítás dátuma: 2010. április 13. kedd, 07:45

55. oldal / 55