Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

A nagyközönség előtt csak a hónap végi CES-en mutatkozik be a Hyundai új hidrogénes modellje, ám ez nem akadályozta meg a gyártót abban, hogy már most megmutassa nekünk az FCEV-et.

A tavalyi Genfi Autószalonon bemutatkozott FE Fuel Cell Concept formáiból táplálkozó sorozatgyártású SUV crossover modell egy tankolással akár 800 kilométert is megtehet, köszönhetően az eddiginél 30 százalékkal sűrűbb tárolásnak. A részben önvezető technológiával felszerelt modell hajtásáról egy egyelőre ismeretlen teljesítményű elektromotor gondoskodik (a hidrogén hasznosításánál ugyanis elektromos áram és víz keletkezik), a műfajból adódóan pedig a hatótáv nagy sebességnél akár a felére is csökkenhet.

A forgalmazás spektruma és volumene egyelőre ismeretlen, de a Hyundai egyúttal azt is bejelentette, hogy első önvezető autójuk 2021-ben érkezik majd, az Aurorával közösen fejlesztett technológia pedig a későbbiekben 4-es szintű önvezetést tud majd felmutatni.

Kommentek