Forma-1

Hivatalos: Németországban bemutatkoznak a kevlárpalástos F1-es abroncsok

Nyomtatás

A sorozatos gumirobbanások és az FIA szabálymódosítása után ezen a hétvégén éles bevetésre kerülnek a kevlárpalástos hátsó abroncsok, melyek váltják a Silverstone-ban csődöt mondó acélpalástos elődöket. A Magyar Nagydíjra újabb változások jönnek.

Majdnem vörös zászló vetett véget a Brit Nagydíjnak

Nyomtatás

Charlie Whiting bevallotta, nem sok kellett neki ahhoz, hogy “a piros zászlóért nyúljon”, és leintse a versenyt a sok defekt miatt. A meghibásodásokkal kapcsolatban elmondta: az ügy nem várhat, és még a hét elején megoldást kell találni.

Jövőre lenyűgöző és hatékony F1-es gépeket látunk majd

Nyomtatás

"Jövőre lenyűgöző és hatékony F1-es gépeket látunk majd" - erre a következtetésre jutott Charlie Whiting, az FIA versenyigazgatója. Bernie Ecclestone régi cimborája elmondta, az új turbómotorok biztonságosak lesznek, és a hatékonyság ellenére több lóerőt adnak le, mint a jelenlegi V8-asok.

Nem dízelek - Prost szerint rendben lesz az F1-es turbómotorok hangja

Nyomtatás

Alain Prost örömmel látja, hogy visszatérnek a feltöltéses motorok a Forma-1-be, és szerinte senkinek sem kellene aggódni azok hangja miatt. A Renault nagykövete egyúttal arra számít, hogy a versenyzőknek változtatni kell majd a hozzáállásukon a futamok alatt.

Hivatalos: minimális büntetést és megrovást kapott a Mercedes és a Pirelli

Nyomtatás

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) egy egészen minimális büntetéssel és megrovással sújtotta a Mercedest és a Pirellit. A német autógyártó csapata nem vehet részt a fiatal versenyzők tesztjén és az olasz gumigyártóhoz hasonlóan megrovást kapott. Hatalmas médiafelhajtás övezte a Nemzetközi Bíróság legutóbb tárgyalását Párizsban, ahol a vádlottak padján a Mercedes és a Pirelli foglalt helyet, miután az FIA szabálytalanságot vélt felfedezni a német csapat és az olasz gumigyártó 1000 kilométeres tesztjén.

Módosítás dátuma: 2013. június 22. szombat, 18:02

Hentesből lett csapatfőnök: a Marussia számára becsületbeli ügy az F1

Nyomtatás

John Booth, a Marussia csapatfőnöke hangsúlyozta: nagyon fontos lenne megtartani a 10. helyet a bajnokságban, de a 2014-es indulás nem ezen fog múlni. A csapat már tervezi az MR02 utódját, és komolyan számolnak a sporttal.

Módosítás dátuma: 2013. június 19. szerda, 09:37

9. oldal / 13