Az európai piacot kevésbé érinti, de ötlet szintjén önmagában is érdekes a brazíliai piacot célkeresztbe vevő Volkswagen Tarok tanulmány. A műfajhoz mérten kisméretű pickup ugyanis a modularitásával szeretne hódítani, ennek érdekében pedig egészen komoly átalakulásokra képes.

A Volkswagen márka aktuális formanyelvét tanulmányhoz méltó merészséggel tálaló újdonság platója az utasfülke irányába a hátsó ülések ledöntésével és a védőpanel kiszerelésével kibővíthető, amivel az 1,2 méter hosszú helyből rögtön 1,86 méter válik. Ha pedig lenyitjuk a plató hátsó ajtaját, akkor 2,775 méternyi hely akad, igaz, ilyenkor a rögzítéssel lehetnek nehézségek. A platót egyébként egy tonnával terhelhetjük.

Jó ötlet a befelé bővíthető plató

A viszonylag kompakt pickup hajtásáról egyébként a márka 150 lóerős 1,4 literes turbómotorja gondoskodik hatfokozatú bolygóműves automata váltóhoz csatlakozva, természetesen kapcsolható összkerékhajtáson keresztül hajtva a Tarokot. A Dél-Amerikában sorozatgyártásba kerülő megfelelő azonban majd 150 lóerős kétliteres dízelmotorral áll rajthoz.

Kommentek