Hírek

Minden egyes Kia Stinger prototípus két Le Mans-t töltött versenypályán

Nyomtatás

Hamarosan hazánkban is elérhetővé válik a Kia új európai zászlóshajója, a Stinger. A négyajtós kupé a márka első itteni hátsókerékhajtású modellje lesz, a gyártó pedig nem győzi hangsúlyozni a sportosságát: legutóbb elárulták, hogy minden egyes Stinger prototípus 10.000 kilométert töltött a Nordschleifén.

Afrikát hódítja a Peugeot Pick Up

Nyomtatás

Valószínűleg sokaknak okozunk meglepetést a hírrel, de a Peugeot igenis készít pickupot, még ha a modellt nem is forgalmazza Európában. A nem éppen bonyolult módon Pick Up névre hallgató újdonság az afrikai kontinensen kínál költséghatékony többcélú alternatívát.

7:16 alatt falta fel a Nordschleifét a Chevrolet Camarók csúcsa

Nyomtatás

Sajnos minket csak érintőlegesen hat meg a hír a Chevrolet kivonulása óta, de a Camaro köszöni, minden eddiginél jobb formában van. A ZL1-es csúcsváltozat kapott 1LE néven teljesítményfokozó csomagot, melynek hatására 13,56 másodpercet fűrészelt le a Nürburging-Nordschleifén mért köridejéből. Ha ezzel nem is éri utol a Porsche 911 GT3-at, valójában nagyon közel áll hozzá.

1495 autó 24 óra alatt – új rekord született

Nyomtatás

Igazán különleges rekordot állított fel a Fiat és az olasz Esselunga élelmiszerlánc a napokban: a két vállalat egyetlen nap alatt 1496 Fiat 500-ast adott át a szerencsés nyerteseknek, beleírva magukat a Guinness Rekordok könyvébe.

Hivatalos: 1130 lóerős lesz az Aston Martin Valkyrie

Nyomtatás

Már több ízben is beharangoztuk az Aston Martin és a Red Bull Racing istálló közös munkájának gyümölcsét, amelyet mindeddig csak AM-RB 001-ként emlegetett a világ. A Valkyrie célja egy közúton is használható versenyautó létrehozása, amelyben pillekönnyű súlya is szerepet játszik: egy lóerőnek kevesebb, mint egy kilót kell mozgatnia.

Modern izomautó a láthatáron: visszatér a Hemi 'Cuda?

Nyomtatás

Idestova 7 éve annak, hogy a Chrysler ismét bejegyeztette a 'Cuda típusnevet Amerikában, ami gyakorlatilag védelmül szolgált a mások általi használat ellen. Már akkoriban felmerült, hogy nem véletlen a lépés, vélhetően újjászületik a modell. Azóta azonban nem sok előrelépés történt az ügyben, idén viszont újra levédette a nevet a Fiat Chrysler Automobiles, ami remélhetőleg jót jelent az izomautók rajongói számára.

Módosítás dátuma: 2017. június 23. péntek, 05:38

A Škoda akadémistáitól szeretettel - itt az Element Concept

Nyomtatás

A Škoda akadémiáján igazán tehetséges faitalok tanulnak és dolgoznak, ezt pedig évről évre egy-egy látványos koncepcióval bizonyítják. Idén az aprócska Citigót vették alapul, hogy egy nyárias, menő kisautót faragjanak belőle, ami az Element nevet viseli.

Módosítás dátuma: 2017. június 22. csütörtök, 13:30

Utód nélkül búcsúzik a Kia Venga

Nyomtatás

Meghalt a király, éljen a király! Ha némi túlzás is van ebben, valahogy így érdemes hozzáállni a hírhez. Megszűnik a Kia Venga gyártása, helyét pedig egy minden bizonnyal jóval népszerűbb modell, a tegnap bemutatott Stonic veszi át.

Módosítás dátuma: 2017. június 22. csütörtök, 12:31

Ezért csupán 420 km/h a Bugatti Chiron végsebessége

Nyomtatás

A Bugatti Chiron száguldozásának nem a teljesítmény szab korlátot. Az 1500 lóerős hiperautó végsebességét a jelenlegi gumitechnológia korlátai miatt kellett leszabályozni, de Andy Wallace, a gyártó tesztpilótája szerint hamarosan elszabadulhat a modell teljes ereje.

Már premierje előtt elkelt az összes Porsche 911 GT2 RS

Nyomtatás

Elsőként a Forza Motorsport 7 premierjén vált láthatóvá a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, de a kiállított és digitalizált formában megjelenő modellről azóta is szigorúan titkolóznak a gyárnál. Azt viszont már eddig is sejthettük, hogy minden idők leggyorsabb 911-ese limitált példányszámban lát napvilágot, ám a hírek szerint a tervezett 1000 darab mindegyikére talált már vevőt a Porsche.

Stelvióval a Stelvióra - hágót hódít az Alfa Romeo SUV-ja

Nyomtatás

Az Alfa Romeo igazán nagy próba elé állítótta a márka első SUV-ját, a Stelviót. Az Alfa Amore online közösségi oldal és az Alfa Romeo Magyarország közös szervezésében hazavitték, hogy megnézzük, méltó-e arra, hogy Európa második legmagasabb hegyi hágójának, a Stelviónak a nevét viselje. Nem árulunk egy nagy titkot: egyik Stelvio sem okozott csalódást. Sem az autó, sem a hágó.

Módosítás dátuma: 2017. június 22. csütörtök, 10:36

8. oldal / 758