Magazin

Könnycsepp-gyár: autók, amik már nem kapnak utódot

Nyomtatás

Az elmúlás az európai kultúrkörben mindig gyászos esemény, pedig valaminek a vége egyben egy új dolog kezdetét is jelöli. Nézzük hát meg ebben a szellemben, hogy az elmúlt öt esztendőben milyen autóktól kellett örökre búcsút vennünk!

Módosítás dátuma: 2010. július 29. csütörtök, 08:26

Autógyártók, ébresztő! Adjatok új álmokat!

Nyomtatás

Egyszer mindenki életében eljön az idő, amikor szüksége van egy autóra, és most nem arra az autóra gondolok, amivel eljutunk A-ból B-be, hanem arra, amelyikben különlegesnek érezzük magunkat, amit a birtoklás öröméért, a vezetés élményéért tartunk. Ha megnézzük az autógyártók mai kínálatát, nem biztos, hogy találunk olyan megfizethető élményautót, ami csillapíthatatlan birtoklási vágyat kelthetne bennünk.

Módosítás dátuma: 2013. június 05. szerda, 07:27

Út a jövőbe - az EP zöld jelzést adott az intelligens járműrendszereknek

Nyomtatás

Hosszas tanakodás után az Európai Parlament megszavazta az intelligens közlekedési rendszerekre vonatkozó új keretszabályozást, ami ugyan még korlátozza az új technológiák teljes körű alkalmazhatóságát, de néhány főbb területen (forgalmi és utastájékoztatás, e-segélyhívó rendszerek, intelligens tehergépkocsi-parkolók) már szabad utat enged a fejlesztőknek.

Módosítás dátuma: 2010. július 12. hétfő, 12:34

Mégsem ördögtől való? Elektromos SLS AMG a Mercedestől - videóval frissítve

Nyomtatás

A világ minden táján arra törekednek a gyártók, hogy alternatív energiaforrással üzemelő autókat is forgalmazhassanak. A törvényhozás az oka mindennek? Vagy az olajlobbisták gyengülése? Esetleg csak az imázs építés? Talán igazán előtérbe kerül a környezetvédelem? Ezekre a kérdésekre nem tudunk konkrét választ adni, de mi, autókat szerető emberek

Módosítás dátuma: 2011. április 12. kedd, 12:51

Egy szeletke történelem: 30 éves az Audi Quattro hajtása - második epizód

Nyomtatás

A 30 éves Quattro hajtás emlékére készült első, izgalmas autótörténelmi csemegéket szolgáltató cikkünk után megérkezett a beígért második rész, amelyben konkrétan a "vassal", a fogaskerekek lelkivilágával, azaz a technikai háttérrel foglalkozunk.

Módosítás dátuma: 2010. június 10. csütörtök, 09:35

Századik évfordulóját ünnepli az Alfa Romeo

Nyomtatás

Idén, pontosabban júniusban ünnepli 100. születésnapját a sokak által kedvelt olasz gyártó, az Alfa Romeo, mely 1986 óta a Fiat Csoport része. Cikkünkből megtudhatják, hogy miként jött létre a márka, mik voltak a főbb történeti események, melyek a jövőjét befolyásolták, és hogy

Módosítás dátuma: 2012. október 13. szombat, 10:34

Egy szeletke történelem - 30 éves az Audi Quattro hajtása

Nyomtatás

Magát az ötletet, hogy egy személyautóba kellene valami bonyolult, mind a négy kerék meghajtására alkalmas erőátviteli rendszert fejleszteni, egy kis katonai célokra készült terepjáró, a Volkswagen Iltis adta.

Módosítás dátuma: 2010. június 02. szerda, 22:08

Megbocsátó utak - biztonságot mindenkinek!

Nyomtatás

Hat-hét évvel ezelőtt történt, mégis emlékszem minden pillanatra. Egy kora este hazafelé tartottam, mikor egyszer csak látom, hogy előttem szirénázó autók zárják le az utat. Lelassítottam, és szépen beálltam a már ott várakozó kocsisor mögé. Leállítván a motort kiszálltam az autóból, mikor is rotorok zúgására lettem figyelmes. A mentőhelikopter hangja volt ez, mely leereszkedett az út mellett lévő tisztásra.

Módosítás dátuma: 2010. május 26. szerda, 08:44

Érzelmek viharában: Porsche Panamera vs. Aston Martin Rapide

Nyomtatás

A családosok hétköznapjai gyakran igencsak egyhangúak. A szülők reggel felkelnek, egyikük reggelit készít, míg a másik kiviszi a szemetet. Ezután autóba ülnek, kiteszik gyermeküket az iskolánál, vagy az óvodánál, majd megkezdik napi nyolcórás – vagy inkább hosszabb - munkájukat a cégnél. De mit tegyen egy sikeres üzletember, ha ki szeretne szakadni az unalmas mindennapok szürkeségéből?

Módosítás dátuma: 2013. február 25. hétfő, 11:49

Marussia B1 – egy orosz szuperautó bemutatója

Nyomtatás

Nikolay Fomenko ismert ’showman’ Oroszországban, s mint ilyen, akárcsak sokan mások, ő maga is úri elfoglaltság után nézett. Versenyzői pályafutását egy Aston Martin volánja mögött kezdte el, mígnem a pályán körülnézve eszébe nem ötlött, hogy egyetlen hazai gyártású sportautó sincs a közelében. Nem is kellett ennél több ahhoz, hogy elhatározza, saját márkát alapít, ami az első olyan orosz gyártó lesz, amely prémium kategóriájú sportautó építésére adja a fejét.

Módosítás dátuma: 2010. május 19. szerda, 00:34

A sikersztori folytatódik: 25 éves a BMW M3! - második rész

Nyomtatás

A negyed évszázados – hozzátenném, igencsak szép - történelemmel büszkélkedő BMW M3-ról tegnap már elkezdtünk mesélni Önöknek, ám mivel „csak” a második generáció (E36) végéig (1999-ig) jutottunk, megígértük, hogy rövidesen folytatjuk az ezredfordulón bemutatott harmadik sorozattal; nem is várattatjuk olvasóinkat feleslegesen, vágjunk is bele a folytatásba!

Módosítás dátuma: 2010. május 12. szerda, 13:37

42. oldal / 44