Magazin

Marussia B1 – egy orosz szuperautó bemutatója

Nyomtatás

Nikolay Fomenko ismert ’showman’ Oroszországban, s mint ilyen, akárcsak sokan mások, ő maga is úri elfoglaltság után nézett. Versenyzői pályafutását egy Aston Martin volánja mögött kezdte el, mígnem a pályán körülnézve eszébe nem ötlött, hogy egyetlen hazai gyártású sportautó sincs a közelében. Nem is kellett ennél több ahhoz, hogy elhatározza, saját márkát alapít, ami az első olyan orosz gyártó lesz, amely prémium kategóriájú sportautó építésére adja a fejét.

Módosítás dátuma: 2010. május 19. szerda, 00:34

A sikersztori folytatódik: 25 éves a BMW M3! - második rész

Nyomtatás

A negyed évszázados – hozzátenném, igencsak szép - történelemmel büszkélkedő BMW M3-ról tegnap már elkezdtünk mesélni Önöknek, ám mivel „csak” a második generáció (E36) végéig (1999-ig) jutottunk, megígértük, hogy rövidesen folytatjuk az ezredfordulón bemutatott harmadik sorozattal; nem is várattatjuk olvasóinkat feleslegesen, vágjunk is bele a folytatásba!

Módosítás dátuma: 2010. május 12. szerda, 13:37

Lehull a lepel: kilövésre készen a Porsche 911 GT2 RS (galériával és videóval)

Nyomtatás

Még keményebb, mint ahogy azt beharangozták: 7:18-as Nordschleife köridő, 620 lóerő, könnyű karosszéria, sőt még alacsonyabb fogyasztás is. A Porsche 911 GT2 RS fityiszt mutat a konkurenciának.

Módosítás dátuma: 2010. május 13. csütörtök, 06:11

25 éve van velünk az M3-as BMW – egy szeletke történelem

Nyomtatás

A BMW vezetősége valamikor az 1980-as évek derekán, egy szép napon úgy gondolta, hogy a dinamikus járgányairól elhíresült márkának szükséges van valami tényleg sportos modellre (ugyanis ilyet úgy istenigazából nem is kínáltak a palettán), úgyhogy a fejesek felszólították a mérnököket, hogy azonnal rohanjanak le a laborba és kotyvasszanak össze egy íncsiklandozó négykerekűt.

Módosítás dátuma: 2010. május 12. szerda, 13:36

BMW 120d versenyautóval ismerkedtünk – benéztünk a kulisszák mögé!

Nyomtatás

1-es BMW-t már mindenki látott - az is, aki nem, csak nem tud róla. Tudják, ő az a bakancsformájú propelleres modell, amelyre a bevezetésekor (azaz 2004 végén) oly sokan szentségtörésképp tekintettek, mondván, hogy mit keres a márka kínálatában egy ilyen kicsi, valamelyest nyomott formájú apróság. Aztán teltek-múltak az évek, az 1-es sorozat sorra vívta ki az elismeréseket mind a sajtó, mind pedig a tulajdonosok részéről, és a BMW kínálatának szép lassan teljes értékű tagja lett.

Módosítás dátuma: 2010. május 06. csütörtök, 13:22

Motorforradalom a Volvónál: sokan jöttek, sokan mentek – friss árlistával

Nyomtatás

A svéd autógyártó szép csendben jelentősen átalakította modelljeinek motorpalettáját; olyannyira csendben, hogy mi is csak a friss árlista érkezése révén értesültünk az új erőforrásokról. Ezt követően viszont beleástuk magunkat a dolgok mélyébe, és mindent összekutattunk a változásokról (a hivatalos honlapon mellesleg ne keressék az újdonságokat, ugyanis ott egyelőre semmit nem találhatnak ezzel kapcsolatban).

A négykarikás Gallardo – itt a legdurvább Audi R8!

Nyomtatás

Erősebb, könnyebb, gyorsabb. Az Audi váratlan meglepetésként leleplezte középmotoros szuperautójának limitált példányszámú csúcsverzióját. Az R8 GT – épp úgy, mint távoli testvére

Módosítás dátuma: 2010. május 02. vasárnap, 21:05

Búcsú a legnagyobb bikától - hamarosan véget ér a Lamborghini Murciélago pályafutása

Nyomtatás

Szomorú, de sajnos igaz: hivatalos információk ugyan még nincsenek a Sant’Agata-i székhelyű, Audi tulajdonú gyártó háza tájáról, ennek ellenére nagyon valószínű, hogy rövidesen búcsút kell mondanunk a jelenlegi szupersport-autókínálat egyik legfényesebb csillagától, a közel tíz éve piacon lévő Lamborghini Murciélagótól.

Módosítás dátuma: 2010. április 29. csütörtök, 13:02

A pimaszság csúcsa: óriás BMW reklám egy Audi szalon fölött Hong Kong-ban

Nyomtatás

Bár a legtöbben úgy gondolják, hogy a propelleres bajor autógyártó legnagyobb konkurense a stuttgarti székhelyű Mercedes, az igazság az, hogy az Audi orra alá jóval több borsot tör a BMW – és ez természetesen fordítva is igaz.

Módosítás dátuma: 2010. április 28. szerda, 17:33

A Citroën Nemo felborult, az ESP-s Fiat Qubo stabil maradt az ADAC kikerülő tesztjén

Nyomtatás

A híres német autóklub, az ADAC ("ádéácé") a napokban három azonos alapú mini kisáruszállítóval – Citroën Nemo, Fiat Qubo, Peugeot Bipper - végezte el hagyományos, országúti kikerülő tesztjét: ebben a „műsorszámban” a tesztalanyoknak 90 km/órás sebességnél kell kikerülniük egy, a sávjukban hirtelen felbukkanó akadályt (legyen az egy vad, vagy bármi).

Tánc az esőben, Mercedes E63 AMG módra

Nyomtatás

Az esőt az autósok úgy nagy általánosságban nem kedvelik… hogy is kedvelnék, hiszen ilyenkor sokkal jobban kell összpontosítania a sofőrnek, állandóan jár az ablaktörlő, borús az idő, rossz a hangulat, ráadásul csúszik az út, nincs tapadás…

52. oldal / 53