2017. Január 20., Péntek

Frissitve:01:22:46

Motorsport

Walter Röhrl 67 évesen 560 lóerős raliautóval feszegeti a határokat

Nyomtatás

Azt hiszem, az autórajongóknak nem kell bemutatnom ki is az a Walter Röhrl, a regensburgi születésű legenda nevét ugyanis minden autók iránt érdeklődőnek ildomos ismernie. A rali ikon 67 éves kora ellenére számos alkalommal mutatja meg tudását, ezúttal például ismét raliautó volánja mögé ült be.

380 lóerős Dusterekkel szeretne az első tízben végezni a Renault a Dakaron

Nyomtatás

A Renault bejelentette, hogy a 2015-ös Dakar ralin az első tíz helyezett között szeretné látni autóit, a speciálisan felkészített Dacia Duster modelleket. Az autók különben érdekes módon nem Dacia, hanem Renault jelvénnyel indulnak harcba, ugyanis a két versenygép argentin színekben indul, ahol nem Dacia, hanem Renault típusjelzéssel forgalmazza az anyacég a Dustert.

Minden szempontból megújult 2015-re a Porsche 919 Hybrid

Nyomtatás

Miközben a Porsche személyautó-eladásai továbbra is jól teljesítenek, a versenyrészleg sem ül tétlenül. A Le Mans-i győzelemről műszaki hiba miatt lemondó 919 Hybrid versenyautók a Weissachi Kutatóközpont minden részletre kiterjedően megújította.

A Volkswagen egyre közelebb a Forma 1-hez?

Nyomtatás

Már többször hallhattunk róla, hogy a világ legnagyobb autógyártói címére pályázó Volkswagen konszern bizony kacérkodik a gondolattal, hogy beszálljon a Formula 1-be. Ezek a pletykák most ismét felszínre kerültek, méghozzá azért, mert egyes források szerint a márka megvalósíthatósági tanulmányt készít a témában.

Módosítás dátuma: 2014. december 05. péntek, 10:40

857 lóerős Mustanggal gazdagodott Ken Block versenygarázsa

Nyomtatás

A legtöbben bizonyára már hallottak Ken Blockról, az amerikai fenegyerekről, akinek látványos gymkhana videói általában szélvészgyors sebességgel száguldanak végig az interneten, már ami az autós és sportoldalakat illeti. A ralivilágbajnokságon is megfordult pilóta általában valamilyen bestiális erejű négykerekűvel mutat be hajmeresztő mutatványokat, ám a legújabb versenygépe minden eddigi társát felülmúlja.

Módosítás dátuma: 2014. november 06. csütörtök, 15:57

A Toyota már hidrogénautóval ralizik

Nyomtatás

Miközben egyes autógyárak évekig latolgatják, hogy egyetlen elektromos modellt megkockáztassanak-e, a Toyota esetében nincs gond a vállalkozókészséggel. A jövőre nagyszériába érkező hidrogénhajtású FCV-vel például már raliversenyen indulnak.

Módosítás dátuma: 2014. október 31. péntek, 08:32

Jövőre újra nyáron lesz WSR a Hungaroringen

Nyomtatás

A tizedik évad épphogy befejeződött, máris elkezdődött a 2015-ös World Series by Renault. Az idei díjátadó ceremónián a Renault Sport Technologies kiadta a következő év versenynaptárát. A hat Forma–1-es pálya, köztük az „örökös” Hungaroring mellett megtörtént a várva várt visszatérés Le Mans-ba és Silverstone-ba.

Módosítás dátuma: 2014. október 21. kedd, 10:58

Versenygép a jövőből? - a Renault bemutatta az R.S.01-et

Nyomtatás

Nem is olyan régen már beszámoltunk a Renault új versenygépének érkezéséről, mely a gyártó saját bajnokságában, a World Series by Renault-ban kap majd saját sorozatot. A kedvcsináló videók és képek után pedig most végre megérkezett teljes valójában az R.S. 01, mely éppen annyira bevállalósra sikerült, mint azt vártuk az előzetesek alapján.

Módosítás dátuma: 2014. augusztus 28. csütörtök, 12:26

A GT3 marcona harcosa – bemutatkozott a Lamborghini Huracán Super Trofeo

Nyomtatás

A napokban leplezte le a Lamborghini legújabb versenyautóját. A Huracán LP 620-2 Super Trofeo a GT3 mezőnyében száll harcba.

Új sorozattal bővül jövőre a WSR - jön a Renault R.S. 01

Nyomtatás

A Renault Sport bizony nem csak a franciák utcai autóinak – mint a Clio vagy a Mégane – megvadításával foglalkozik, hiszen talán mindenki számára ismerősen cseng a World Series by Renault sorozat, mely hazánkba is ellátogat minden évben. Ebben a bajnokságban több kategóriában is indulnak a versenyzők, amit most még tovább bővít a márka, méghozzá az augusztus 27-én bemutatkozó versenyautójukkal.

Módosítás dátuma: 2014. július 31. csütörtök, 07:48

Tíz jó tanács, ha kilátogat a Formula-1 hungaroringi futamára

Nyomtatás

Az nem kérdés, a száguldó cirkuszt élőben látni nagy élmény, csak az nem minden, hogy ebben a nagy élményben mekkora hányad az a sok kis negatívum, ami akkor éri a nézőt, ha nincs vele tisztában, hogy mi vár rá. Hogy ne vegyes szájízzel menjünk haza a hazai futamról, érdemes előre felkészülni a helyi körülményekre.

Módosítás dátuma: 2014. július 25. péntek, 13:21

9. oldal / 19