2017. Január 23., Hétfö

Frissitve:09:55:03

A Ford Magyarország immár másodszor utasította maga mögé Európát

Nyomtatás

A Ford európai központja minden évben pontozásos versenyt rendez az Európa 50 piacán dolgozó Ford ügyfélszolgálatok között: a megmérettetést a 2014-es sikert megismételve 2015-ben ismét a magyar csapat nyerte. Az első helyezés azért is nagyon komoly eredmény, mert az elégedett ügyfelek visszajelzései alapján megszületett eredmény objektív képet ad a magyar szakemberek elhivatottságáról és szaktudásáról.

A pontozásos verseny során a pontokat maguk az ügyfélszolgálatokat megkereső ügyfelek adják, akik a szervizlátogatást követően egy, a részükre kiküldött ügyfél-elégedettségi kérdőíven jelezhetik elégedettségi szintjüket. A kérdőíveken feltüntetett pontszámok alapján a havi átlagban legjobb 15 ország ügyfélszolgálati központja vesz részt a versenyben.

A megmérettetés folyamatos, verseny 5 hónapig tart, amelyben minden hónap egy külön etapként szerepel. A végső eredményt ezen részeredmények összessége adja meg, tehát a kiemelkedő teljesítmény mellett nagyon fontos ennek a színvonalnak a folyamatos fenntartása is.

A verseny a tavalyi évben is igen kiélezettnek bizonyult, végül szoros hajrában Ausztriát és Norvégiát megelőzve ismét a magyar Ford ügyfélszolgálat nyerte meg, így a korábbi években nyertes Hollandia, Norvégia, Írország, Görögország és Svédország után  immár másodszor marad nálunk a vándorkupa.

A Ford tavaly megkezdett új ügyfélélmény stratégiájával új vásárlói élményt honosít meg Magyarországon, a 3 FordStore megnyitásával Magyarországon is még magasabb szintre kerül a Ford ügyfelek magas szintű kiszolgálása. A Vignale programban kiemelt szerep jut a Vignale tulajdonosok 7/24 kiszolgálásának. A szervizelésre szoruló gépjármű elhozatalát és visszavitelét vagy akár az autó mosását is 24 órában, rugalmasan, az ügyfél idejének és kényelmének maximális figyelembe vétele mellett szervezik kollegáim. Ez komoly elvárásokat támaszt az ügyfélszolgálattal szemben is. Ügyfeleink visszajelzései alapján sikerült megfelelnünk az elvárásaiknak” – nyilatkozta Málik Zsolt ügyfélszolgálati koordinátor, a díjnyertes team vezetője.

Emellett mindenképpen szeretném kiemelni azt, hogy bár a díjat én vettem át, az egy nagyszerű csapatmunka gyümölcse, és az érdem mindazoké a kollégáké, akik ez idáig segítettek, és továbbiakban is segítenek abban, hogy a Ford Magyarországot megkereső ügyfelek gyors és színvonalas kiszolgálásban részesüljenek.” – teszi hozzá Málik Zsolt.

A Ford magyarországi ügyfél-elégedettségi visszajelzései évek óta Európa legjobbjai között szerepelnek mind a Fordon belül, mind pedig a versenytársainkhoz viszonyítva, ami kiváló visszaigazolás számunkra arról, hogy a mi és márkakereskedőink elkötelezettsége ügyfeleink legmagasabb szintű kiszolgálására gyakorlati eredményekben is megmutatkozik.” – mutat rá Károly Róbert Ford magyarországi alkatrész-értékesítési és vevőszolgálati igazgatója.

Ez az elismerés különösen fontos visszajelzés egy olyan területen, ahol ügyfeleink általában valamilyen problémával keresnek meg bennünket, amelyet kiválóan felkészült kollégáink a díj tanúsága szerint jellemzően sikerrel orvosolnak. Az elmúlt években olyan, az ügyfeleink körében elismerést kiváltó szolgáltatásokat is fejlesztettünk, mint az Ford Szervizcsomag, Árgarancia ill. fixáras szolgáltatások, vagy a legújabb büszkeségeink a Szerviz Mobil App és az ügyfelek idejéhez jobban igazodó Online Szerviz Bejelentkezés.” – teszi hozzá Károly Róbert.




Share/Save/Bookmark