Tesztek

Vesta exkluzív: minden infó a jövő héttől rendelhető új, 3 milliós Ladáról

Nyomtatás

A Lada friss fejlesztésű, mondhatni első ‘teljesen európai’ modelljének, a Vestának a fontosságáról már akkor megbizonyosodhatunk, ha ellátogatunk az orosz gyártó magyarországi importőrének hivatalos honlapjára: az oldal tetején már jó ideje egy nagy visszaszámláló trónol, ami azt mutatja, hogy pontosan mennyit kell még várni a Vesta hazai bemutatójáig.

Módosítás dátuma: 2017. február 24. péntek, 17:09

Egy MINI az egész családnak: nem csak stílusos, jó is az új Countryman

Nyomtatás

A BMW által újjáélesztett, kultikus brit MINI márkának nagyon szépen szalad a szekere az elmúlt években, tavaly például önmagában is az 5. legnagyobb prémium márka volt. A szuper eredmény nem véletlen, ugyanis a BMW Group rengeteget foglalkozik a MINI-vel a siker érdekében. A gyártó palettája például az elmúlt 3 évben gyakorlatilag teljes egészében megújult, s a jelenleg öttagú modellkínálat nem csupán friss, de sokkal jobb, mint valaha; a korábbi, különféle autómárkákkal való együttműködéseknek véget vetve immár ízig-vérig BMW technológia lapul a lemezek alatt, s a BMW elsőkerékhajtású modelljeivel közös, moduláris UKL nevű padlólemezek kiváló alapot biztosítanak.

Módosítás dátuma: 2017. február 24. péntek, 08:28

Csúcsformában – Ford Kuga Vignale 2.0 TDCi Powershift teszt

Nyomtatás

Kuga még nem volt ennyire jó – a kijelentést ezúttal háromszorosan támasztja alá a Ford tesztautónk képében. Egyrészt a középkategóriás SUV megújult, felfrissült kiadásban érkezett szerkesztőségünkhöz, ráadásul rögtön a legdrágább hajtáslánccal. A hab tetején, cseresznyeként pedig a luxus felé kacsintgató, kényeztető lehetőséggel megtömött Vignale verzió áll.

Módosítás dátuma: 2017. február 22. szerda, 18:39

Tágas családi autó 4 millióért – Fiat Tipo kombi bemutató

Nyomtatás

A vadonatúj Fiat Tipót, ami az olaszok legfrissebb reménysége, első ízben tavaly márciusban volt alkalmunk hazai körülmények között próbára fogni, és szinte mindenki elégedetten szállt ki az autóból, hiszen a négyajtós Tipo nem csak tetszetős, de tudását tekintve is rendben van, továbbá a vásárlók nagy örömére ár/érték aránya igencsak kedvező, a habot a tortán pedig a széria ötéves garancia jelenti.

Módosítás dátuma: 2017. február 22. szerda, 10:50

Élőben is bizonyított - itthon ültünk be az új Kia Rióba

Nyomtatás

Nem is olyan régen számoltunk be Önöknek részletesen a vadonatúj Kia Rio képességeiről, a magyar importőrnek hála már hazánkban is megcsodálhattuk az újdonságot – igaz, egyelőre csak álló helyzetben. A dél-koreaiak kisautója pedig bizonyította, hogy a katalógusadatok nem csak üres ígéretek, így az üléspróba után már csak a menettulajdonságok terén kell megmutatnia, hogy érdemes a figyelemre – nekünk azonban nincs kétségünk afelől, hogy ott is meghálálja majd a bizalmat.

Módosítás dátuma: 2017. február 20. hétfő, 18:29

Ezt illik ma tudni 10 millióért - Renault Talisman Grandtour dCi 130 EDC teszt

Nyomtatás

Amennyiben a felesleges dőzsöléstől illetve 'puccolástól' eltekintünk, azt mondhatjuk, hogy a most tesztelt Renault Talisman képviseli nagyjából a józan ész határát, már ami a családi autóválasztást illeti. Sajnos így sem beszélhetünk aprópénzről, hiszen tesztautónk listaára minden jóval megpakolva elérte a 10 millió forintot, cserébe viszont tényleg mindent tud, ami manapság elvárható: nagyon kényelmes, az ‘ikeás’ ágytól kezdve a mosógépen át az egyhetes sífelszerelésig minden elfér benne, biztonságos, modern, rengeteg extrával kényeztet, szuperül néz ki, ráadásul szépen megy és nagyon takarékos.

Módosítás dátuma: 2017. február 17. péntek, 20:13

Kiszínezné az utcaképet – hazánkban próbáltuk ki az új Suzuki Ignist

Nyomtatás

Ahogy a Balenóval már bizonyította, a Suzuki számára mostanra kiemelten fontos szempont lett a fiatalos, divatos megjelenés, aminek köszönhetően az idősebb korosztály mellett igyekeznek a fiatalokat is elcsábítani. A nemrégiben bemutatkozott Ignisnél jobb példa pedig nem is kell ennek bizonyítására – a vidám kisautót ráadásul végre itthon is kipróbálhattuk.

Módosítás dátuma: 2017. február 17. péntek, 00:02

Szamba – Ford EcoSport 1.0 Ecoboost teszt

Nyomtatás

Talán már hóbortos külseje is elárulja, hogy tesztalanyunk bizony messzi külföldről érkezett. A Ford EcoSportot a crossoverek iránti egyre nagyobb kereslet csalta európai körútra, amelyet jobb formában, modern motorokkal készségesen meg is tesz.

Módosítás dátuma: 2017. február 15. szerda, 17:56

Csillagos ötös – kipróbáltuk az új 5-ös BMW-t

Nyomtatás

A Mercedes-Benz új E-osztályára nem lehetett nem odafigyelni: a felső-középkategóriás prémium modell a luxusosztály minden tudását tömörítette magába, technológiai szempontból új mércéket állítva a kategóriában. A BMW pedig ugyanezen az úton indult el az 5-ös sorozat megújításánál, csak talán még messzebbre merészkedett. Hogy mennyire, azt jól mutatja, hogy a hazai menetpróbán olyan dolgokat próbálhattunk ki, amelyekről néhány éve még csak ábrándozhattunk.

Módosítás dátuma: 2017. február 15. szerda, 12:00

Átfordított hagyományok – Renault Scénic 1.2 TCe (2017) teszt

Nyomtatás

A hagyományos egyterűek kategóriája iránt folyamatosan csökken a kereslet, a dobozos modellekről a családosok inkább a divatosabb crossoverek/SUV-k irányába mozdulnak. Sokan ezért a népszerűbb kategóriára mozdulnak rá, a Renault azonban másként gondolkodott: dobozos modelljeit próbálta meg divatossá varázsolni. Az új Scénic-et elnézve, ez bizony sikerült is.

Módosítás dátuma: 2017. február 10. péntek, 12:16

Olyan nemes, amilyennek látszik: Jaguar XF 3.0 V6 S/C AWD teszt

Nyomtatás

Tesztünk főszereplőjét, az immár második generációjában járó Jaguar XF 340 lóerős, kompresszoros V6-os benzinmotorral hajtott változatát minden bizonnyal nem a márka hazai képviseletének aktuális akciója fogja eladni, melynek értelmében most minden Jaguar modellhez felár nélkül lehet összkerékhajtást társítani. Ez a vásárlóknak minden bizonnyal örömteli hír, és egyben okos ötlet ez az importőr részéről, azonban tudni érdemes, hogy a közel 900 ezer forintot kóstáló AWD rendszer a szóban forgó motor esetében az autó alapárának még az 5 százalékát sem teszi ki, és akkor az extrákról nem beszéltünk, márpedig Jaguarról lévén szó akad bőven.

Módosítás dátuma: 2017. február 08. szerda, 12:57

1. oldal / 109