Tesztek

Szívvel és lélekkel – Suzuki Ignis 4WD (2017) teszt

Nyomtatás

Alig egy hónapja igencsak pozitív érzelmekkel távoztunk a Suzuki Ignis hazai menetpróbájáról, a Suzuki ugyanis ismét bebizonyította, hogy remek kisautókat képes készíteni: az új, alig 3,7 méter hosszú Ignis formája abszolút egyedi, az autó kívül kicsi, miközben belül nagy, telis-tele ügyes ötletekkel, és nagyon alacsony tömege révén látszólag egyszerű 1,2 literes szívó alapmotorja is parittyaként képes mozgatni, ráadásul alig fogyaszt. Mókás adalékként pedig összkerékhajtással is elérhető.

Módosítás dátuma: 2017. március 21. kedd, 07:47

Csúcsdöntés – BMW 530i (2017) teszt

Nyomtatás

Üdvözöljük a józan autózás felső határán! Ennél több egyszerűen nem kell, mint amit a vadonatúj 530i kínál: luxusautós finomság, izmos motor 7-8 literes fogyasztással, végtelen kényelem, maximális biztonság és olyan opciók, amelyet eddig csak sci-fikben láthattunk. Az új 5-ös mesteri, ezt valahol el is várjuk tőle. De vajon a tökéletességre törekvés nem megy a karakter rovására? Maradt még élmény is a modellben? Jogos kérdések, és mi mindnek utánajártunk.

Módosítás dátuma: 2017. március 18. szombat, 09:05

A legvagányabb testvér – Citroёn SpaceTourer BlueHDi 150 teszt

Nyomtatás

Praktikum, helykínálat, egyszerűség: korábban nagyjából ennyit várhattunk el egy kisbusztól, azonban mostanra már annyit fejlődött az autóipar, hogy ezekben a kategóriákban is szükség van némi pluszra ahhoz, hogy előnyt tudjanak szerezni a gyártók az ellenlábasokkal szemben. A lényeg persze továbbra is az előbb említett három tulajdonság biztosítása, azonban a Citroёn SpaceTourer is bizonyítja, hogy már a kisbuszok esetében is joggal várhatjuk el az új technológiák és a finomabb megoldások jelenlétét.

Módosítás dátuma: 2017. március 16. csütörtök, 11:02

Törperős – Suzuki Ignis 2WD GL teszt

Nyomtatás

Alig egy hónapja igencsak pozitív érzelmekkel távoztunk a Suzuki Ignis hazai menetpróbájáról, a Suzuki ugyanis ismét bebizonyította, hogy remek kisautókat képes készíteni: az új, alig 3,7 méter hosszú Ignis formája abszolút egyedi, az autó kívül kicsi, miközben belül nagy, telis-tele ügyes ötletekkel, és nagyon alacsony tömege révén látszólag egyszerű 1,2 literes szívó alapmotorja is parittyaként képes mozgatni, ráadásul alig fogyaszt.

Módosítás dátuma: 2017. március 13. hétfő, 23:02

A világpremier után máris beülhettünk itthon az Opel Crossland X-be

Nyomtatás

Amikor a hazai importőr elkezdte tervezgetni az Opel Crossland X magyarországi bemutatóját, még sok minden másképp volt. Először világpremiernek indult a rendezvény, amin a PSA csoporttal közös három modell első tagját mutatta volna be az Opel, ám a helyzet úgy alakult, hogy mégis ellátogathatott a Genfi Autószalonra a kis crossover, és mint kiderült, az újdonság nem egy három autóból álló, hanem egy annál sokkal szorosabb kapcsolat első gyermeke lett. A lényeg azonban nem változott: alig néhány nappal az élő világpremier után itthon is megcsodálhattuk a villámosok újdonságát – még ha csak álló helyzetben is.

Módosítás dátuma: 2017. március 12. vasárnap, 09:58

A mindenes – Ford S-Max 2.0 TDCi 210 Aut. Vignale (2016) teszt

Nyomtatás

Az S-Max egészen különleges helyet foglal el a Ford kínálatában. Nem véletlenül: a különc családi autó első generációja történelmet írt. A dinamikus formák rendhagyó változatosságként törtek be az addig csak dobozformát ismerő egyterűek piacára, a siker pedig nem is maradt el. Így nem csoda, hogy a Vignale csúcsváltozatot is az S-Max, nem pedig a nagytestvér Galaxy kapta.

Módosítás dátuma: 2017. március 10. péntek, 17:05

Szolgából Úr – Renault Mégane GrandCoupé 1.6 SCe teszt

Nyomtatás

A Renault egy meglehetősen egyértelmű célzással definiálta az aktuális Mégane-sorozat szedán változatának küldetését, ami elvileg az olcsó Renault Fluence utódjának tekinthető, de gyakorlatilag mégsem. Ugyanis a magasztosan csengő GrandCoupé (magyarul nagy kupé) típusjelzés már önmagában elárulja, hogy a célcsoportot mostantól a korábbi Fluence-szel ellentétben nem a tágas, de olcsó ‘válságszedánra’ vágyó árérzékeny emberek, hanem azok a divatra is sokat adó potenciális ügyfelek jelentik, akik esetleg nem sajnálnak kicsit többet kiadni egy modern, csinos négyajtós kompakt modellért. Az újdonságot első ízben az 1,6 literes szívó benzines belépőmotorral teszteltük.

Módosítás dátuma: 2017. március 04. szombat, 11:07

A kisautó, ami divatra termett – Citroёn C3 PureTech 82 teszt

Nyomtatás

Már a kisautóknál is? Igen, már minden szegmensben megvetette magát a crossoveres stílusirányzat, aminek a kisautók kategóriájában a Citroёn vált az úttörőjévé az új C3-as bemutatásával. Személyre szabhatóság és trendi megoldások épültek a már ismert műszaki tartalom köré – teszten járt nálunk a franciák divatos büszkesége.

Módosítás dátuma: 2017. március 02. csütörtök, 17:26

Hivatalos: 2,99 millió forinttól, ma startol az új Lada Vesta!

Nyomtatás

Örömmel jelentjük, a múlt heti részletes Lada Vesta bemutató cikkünkben jól tippeltünk, és a Lada hazai importőre, valamint országszerte immár 20 tagot számláló kereskedői hálózata elérte célját: sikerült 3 millió forintban megállítani a Lada első modern, és (szerintünk) Európában első valóban piacképes modelljének, a Vesta szedánnak az indulóárát.

Módosítás dátuma: 2017. március 01. szerda, 14:12

Úriember bakancsban – Volvo V90 Cross Country D5 AWD teszt

Nyomtatás

Vannak dolgok, amiket nem igazán lehet, de nem is feltétlenül kell megmagyarázni. Ilyen esetekben szinte kivétel nélkül az érzelmek döntenek helyettünk, és ez így is van rendjén. A „terepesített” kombik kategóriája nagyon közel áll ehhez, hiszen néhány kivételtől eltekintve bizony csak erőlködve tudnánk magyarázatot találni létezésükre, azonban a prémium szegmensben – sőt, mostanra már az olcsóbb négykerekűek között is – mégis hódítanak. Ebben pedig nagy szerepe van a Volvónak is, amelynek legújabb „telekjárója” nemrég szerkesztőségünk garázsában járt. Ismerkedjenek meg a V90 Cross Country-val!

Módosítás dátuma: 2017. február 27. hétfő, 10:35

Vesta exkluzív: minden infó a jövő héttől rendelhető új, 3 milliós Ladáról

Nyomtatás

A Lada friss fejlesztésű, mondhatni első ‘teljesen európai’ modelljének, a Vestának a fontosságáról már akkor megbizonyosodhatunk, ha ellátogatunk az orosz gyártó magyarországi importőrének hivatalos honlapjára: az oldal tetején már jó ideje egy nagy visszaszámláló trónol, ami azt mutatja, hogy pontosan mennyit kell még várni a Vesta hazai bemutatójáig.

Módosítás dátuma: 2017. február 24. péntek, 17:09

1. oldal / 110