Tesztek

Citroën C4 Picasso 1.6 THP teszt (2010) - Rendes váltót kérünk bele!

Nyomtatás

A Citroën (pontosabban a PSA) megfogta Isten lábát a BMW-vel a bajorok MINI-be tervezett négyhengeres benzinmotorjainak öröklésével – gondolok itt főleg a turbós 1,6-osra.  A franciák bármelyik modelljükbe beépítik a kitűnő erőforrást (és bizony meg is teszik, hiszen szinte a teljes palettán megtaláljuk, a DS3-tól a C5-ig), abból rossz autó normális esetben már nem lehet. Még akkor sem, ha mindent elkövetnek annak érdekében, hogy rontsanak valamelyest a helyzeten.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 22:57

Ariel Atom videó teszt (2010) - Hatodik érzék

Nyomtatás

Nem adtuk fel. Bár kezdetben minden ellenünk esküdött, legyen az időjárás, műszaki tartalom, vagy pusztán szerencse, ám végül – ha nem is eseménytelenül, de – lezajlott az Autó Pult történelmének első forgatása.

Módosítás dátuma: 2010. október 14. csütörtök, 00:25

Hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD teszt (2010) - Eddig és ne tovább!

Nyomtatás

Nem irigylem a nagy európai és amerikai autógyártók éjszakáit. Először jöttek a japánok meglepően versenyképes autóikkal, majd pedig a válság miatt fájhatott a fejük. Most meg itt van egy koreai autómárka, aki úgy mutogat lelkesen fityiszt mindenkinek, hogy egész országok ejtik ki rosszul a nevét (igen, többek között, mi is). Legújabb terméküknek, a kis SUV kategóriában induló ix35-nek is mindene megvan papíron, ami a sikerhez kell, ehhez mérten pedig ára szenzációs. Akkor hol van itt a csalás?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 22:56

Jeanneau Sun Odyssey 36i hajóteszt (2010) - Opel Merivából 40 milliós luxusvitorlásba

Nyomtatás

Bár a Balatonon nem mennek ritkaságszámba a 12 méternél is hosszabb vitorlások, azért így sem mindennapos esemény, ha ez ember helyet kap egy 36 lábas (11 méter hosszú) hajó kormánya mögött. Főleg, ha az a francia Jeanneau nemrégiben megújult, igazán kívánatos modellje, a kényelemre hangolt Sun Odyssey 36i.

Módosítás dátuma: 2011. február 22. kedd, 11:29

Opel Meriva 1.4 Turbo teszt (2010) - Magas ugrás

Nyomtatás

Megmondom őszintén, a címben füllentettem egy hangyányit, ugyanis a többi tesztautóval ellentétben az Opel Meriva legerősebb változatát nem egy hétig, hanem mindössze egy napon keresztül nyúzhattuk, mi több, igazából nem is tesztautóként kaptuk, hanem „csak” a hivatalos hazai bemutatóval egybekötött menetpróbán vettünk részt vele.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 22:55

Citroën C3 és C3 Picasso teszt (2010) - Aranyoskáim

Nyomtatás

Későn érkezni még a viszonylag hosszú fejlesztési periódussal rendelkező autóiparban is nagy erény – márpedig a Citroën nem az első volt, aki a kis egyterűek piacára betört. Ennek megfelelően a „buszosított” családbarát C3 jó lapokat húzott a pakliból, és máig kitartóan csavarja el a fejeket.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:32

Opel Zafira 1.6 Turbo CNG teszt (2010) - Okos alternatíva (lehetne)

Nyomtatás

Néhány hete egy egészen különleges tesztautó járt az Autó Pult szerkesztőségénél. Gondolom, elsőre most kinevetnek, hogy a fehér Opel Zafirát ezzel a jelzővel merem jellemezni, ám ez esetben az érdekesség a lemezek alatt, a technikában rejlik. Na meg abban, hogy hazánkban hivatalosan nem is kapható az a modell, amit jó 600 kilométeren keresztül nyúztunk annak érdekében, hogy választ kaphassunk a következő kérdésre:

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:31

Chervolet Spark 1.2 LT teszt (2010) - A legmenőbb törp

Nyomtatás

Az eddig csak egyszerűen az egyik legolcsóbb négykerekű eszközként kínált Daewoo Matizt Chevrolet Sparkot is megragadta az új idők szele: a tervezők ugyanis figyelemfelkeltő külsőt, és ehhez illően merész belsőt faragtak hozzá. De a sikeres mini hagyományos  tulajdonságairól is igyekeztek nem megfeledkezni.

Módosítás dátuma: 2011. augusztus 17. szerda, 14:31

Ford Focus RS - Honda Civic Type-R - Mazda3 MPS - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2010. október 14. csütörtök, 00:27

Renault Mégane RS Cup - Honda Civic Type-R - Ford Focus RS - Mazda3 MPS - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:30

Volkswagen Scirocco 2.0 TSI - Seat Leon Cupra R - Mazda3 MPS - Ford Focus RS - Honda Civic Type-R összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:29

107. oldal / 113