Tesztek

Honda Civic Type-R - Ford Focus RS - Mazda3 MPS - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:28

Honda CR-Z menetpróba (2010) - Nem az erő a nyerő

Nyomtatás

Végre eljött a pillanat: elvesztettük CR-Z-szüzességünket. Már attól fogva nagyon vártam a hazai menetpróbát, hogy a Genfi Autószalonon részletesen megvizsgáltam az autót, véleményem szerint ugyanis az egyik legüdébb színfolt az idei újdonságok között a japánok „sporthibridje”. És hogy mitől sporthibrid? Hát attól, hogy

Módosítás dátuma: 2010. október 14. csütörtök, 00:37

Nissan Note 1.4 teszt (2010) - A-ból B-be

Nyomtatás

A modellfrissítés általában nem nagy dolog egy autó életében: néhány apróbb változtatással meg kell futni a kötelező köröket. A Nissan Note esetében nem egészen így történt, vagyis az orr mellett a műszaki tartalmon is kicsit módosítottak a mérnökök: a kisebb beavatkozások eredménye érezhető javulás lett.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:27

Subaru Legacy 2.0D teszt (2010) - Felfordult a világ

Nyomtatás

A Subaru márkanév hallatán a legtöbben vélhetően egyből a legendás Imprezára asszociálnak, illetve mindarra, ami az említett modell legdurvább változatával jár: a „bububu” hangokat levegőbe kürtölő sportkipufogókra, a „Subaru-kék” fényezésre, a beton kemény futóművekre, a 300, 400, esetleg 500 lóerőre tuningolt turbós boxermotorokra, illetve az utcán száguldozó őrültekre. Ja és persze a japán gyártó védjegyére, a legendás, szimmetrikus összkerékhajtására.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:26

Dacia Duster menetpróba (2010) - Hiánypótlás

Nyomtatás

A Dusterről szóló első információmorzsákig fel sem tűnt, hogy mekkora rés tátong az autópiacon: az idő múlásával eltűntek, vagy éppenséggel felfejlődtek az olcsóbb, terepes járművek, így néhány kényszermegoldástól eltekintve a Dacia legújabb modellje gyakorlatilag konkurens nélkül arathat a piacon. 3-4 millióért ugyanis senki sem kínál megfelelően motorizált, tágas és sokoldalú, összkerékhajtású terepjárót.

Módosítás dátuma: 2010. október 14. csütörtök, 00:38

Porsche Cayenne S és Cayenne Turbo menetpróba (2010) - A második osztály

Nyomtatás

A Porsche nem tud hibázni. A 90-es évektől kezdve bármibe vágja fejszéjét, abból siker lesz. Erre remek példa a Cayenne is, melynek második generációja még inkább szakított a hagyományokkal. Bár a pajzsos embléma díszeleg orrán, de még kevésbé akar sportautónak látszani. És persze nem is az; ezt jól tudja mindenki. Ettől viszont még kategóriája egyik legjobb darabja, ha pedig ezen kijelentéshez hozzáadunk jó pár ezer, gyerekkorában Porschét tologató potenciális vásárlót, már borítékolva is van a sikertörténet folytatása.

Módosítás dátuma: 2010. október 14. csütörtök, 00:38

Honda Accord és CR-V 2.2 i-CTDI teszt (2010) - Kit szeressek? Kombit vagy terepest?

Nyomtatás

A tehetősebb, autóvásárlás előtt álló egy, két, esetleg háromgyermekes anyák-apák közül bizonyára sokan vannak, akik azon morfondíroznak, hogy új, családi szolgálatba álló málhásuk mely kategóriából kerüljön ki: maradjanak esetleg egy hagyományos, praktikus kombi-felépítésű középkategóriásnál, vagy

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:26

Honda CR-V és Accord 2.2 i-CTDI összehasonlító teszt (2010) - Kit szeressek? Kombit vagy terepest?

Nyomtatás

A tehetősebb, autóvásárlás előtt álló egy, két, esetleg háromgyermekes anyák-apák közül bizonyára sokan vannak, akik azon morfondíroznak, hogy új, családi szolgálatba álló málhásuk mely kategóriából kerüljön ki: maradjanak esetleg egy hagyományos, praktikus kombi-felépítésű középkategóriásnál, vagy

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:24

Porsche-újdonságok menetpróbája (2010) - Óda néhány sportkocsihoz

Nyomtatás

Az életben vannak rossz és jó napok. Utóbbihoz az orvosok szerint a 150-es pulzus, vagy a túláradó izgalom nem tartozik hozzá. Nekem mindebben részem volt, mégis életem egyik legjobb napján vagyok túl. Ugyanis az összes Porschét vezettem.

Módosítás dátuma: 2010. október 14. csütörtök, 00:39

Mercedes-Benz E350 CDI vs. Citroën C5 V6 HDi teszt (2010) - A bálra öltöny kell-e?

Nyomtatás

Nyolcmillió forint. Ekkora különbség van tesztalanyaink ára között, holott papíron szinte ugyanarra képesek. V6-os dízelmotor, automataváltó és maximális kényelem. Ennyit ér a csillag, vagy a Citroën talált el nagyon valamit? Kiderítjük.

Módosítás dátuma: 2012. május 30. szerda, 18:29

Citroën C5 V6 HDi vs. Mercedes E350 CDI teszt (2010) - A bálra öltöny kell-e?

Nyomtatás

Nyolcmillió forint. Ekkora különbség van tesztalanyaink ára között, holott papíron szinte ugyanarra képesek. V6-os dízelmotor, automataváltó és maximális kényelem. Ennyit ér a csillag, vagy a Citroën talált el nagyon valamit? Kiderítjük.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:23

127. oldal / 131