Tesztek

Audi Q2 1.4 TFSI S tronic teszt - Túllegózva

Nyomtatás

Játékos, érdekes. Az Audi számos igazán kiváló modellt készít, de a szuperautókat eltekintve ezek a jelzők nem igazán szerepeltek a márka repertoárjában. Még saját kisautóját – az A1-et – is a maga németes, visszafogott módján alkotta meg az ingolstadti márka, ám most a helyzet megváltozott. A Q2-vel lefelé bővítette SUV portfólióját a márka, karakteres szereplővel bővítve a piacot.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:24

Toyota C-HR 1.2 Turbo 2WD - A részletek bűvöletében

Nyomtatás

Vigyázat, szubjektivitással fertőzött sorok következnek! Amikor a Toyota bemutatta a C-HR-t, egyszerűen nem hittem a szememnek: egy sportos, látványos négykerekűt tártak elénk a gyáriak, amely bár nyomokban tartalmazott valamicskét a márka formanyelvéből, szinte minden meglévő modelljüknél izgalmasabbra sikerült – noha valljuk be, ez nem volt túl nagy kihívás. Immár a harmadik tesztautó fordult meg szerkesztőségünk garázsában, melynek kulcsait ezúttal én kaparintottam meg – ha kíváncsiak rá mire képes a legegyszerűbb hajtáslánc, tartsanak velem.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:24

Dacia Logan MCV 0.9 TCe (2017) teszt - Ár-érték bajnok?

Nyomtatás

Teljes méretű családi kombi vadonatújan mindössze 3 millió forintért? Mindez óriási kompromisszumokat feltételez, ám a Dacia már bizonyította, hogy tud olyan helyekről elvenni a jó ár érdekében, hogy az még ne fájjon. A frissített Logan MCV pedig nem csak árban, de értékben is meglepőt nyújt.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:23

Alfa Romeo Giulia 2.2D teszt - Valóra vált álom a vezetés szerelmeseinek

Nyomtatás

Nem tartozom az Alfa Romeo megrögzött rajongói közé: tiszteltem és kedveltem a stílusos olasz márkát, de soha nem éreztem azt, hogy valaha is birtokolnom kellene egy Alfa Romeót. Azonban az új Giulia tesztelése óta minden megváltozott, és naponta többször gondolkodom el azon, hogy vajon miként juthatnék egy saját Giuliához - persze talán majd jó pár év múlva. És véleményem szerint ezzel röviden-tömören össze is foglaltam az autóról alkotott tesztelői véleményt: kaphatna ennél jobb bizonyítványt egy tesztautó, főleg annak tudatában, hogy egy egyszerű négyhengeres dízelmotor hajtotta, jómagam pedig köztudottan nem vagyok a dízelmotorok rajongója?

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:23

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi (2017) teszt - Ár-adó szeretet

Nyomtatás

Akárhogy is vesszük, az autóipar legnagyobb sikertörténeteit mindig is az árérzékeny szektorba berobbant, népszerű modellek alapozták meg, elég csak a VW Bogárra vagy az itthon elterjedt „mi autónk” sztorira gondolni. Azóta ráadásul egész iparág épült ki az elérhető árú modellek, mi több, márkák létrehozására – ennek terméke az újjáélesztett Dacia, amely a friss, dögösebb Sandero Stepway segítségével próbálja meg ismét learatni a babérokat.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:23

MINI Clubman John Cooper Works teszt - Fejtörő

Nyomtatás

Hogyan magyarázzam el egy 0-ról 100 km/h-ra 6,2 másodperc alatt gyorsuló autóról, hogy lassú? A MINI Clubman John Cooper Works szó szerint súlyos kérdések elé állított minket, miközben 231 lóerővel és összkerékhajtással indul stílusos új versenyzőként a sportkompaktok mezőnyében.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:23

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet teszt - Nem az a tipikus eset

Nyomtatás

Olaszos temperamentum? Talján szenvedélyek? Izzó parázs? Vörös érzelembomba? Ugyan, az egyes nemzetek autóipara sajnos vagy épp nem sajnos már közel sem olyan különböző, mint annak idején. Minden esetre a Fiat a Tipo ismételt életre hívásával nem csupán az ismert nevet keltette újból életre, de ezzel párhuzamosan a mindennapok szürkeségében mégis valami fűszeresebb, különlegesebb csomagot ajánl.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:21

Mazda3 Sport G120 (2017) teszt - Kötelező lépés

Nyomtatás

Ami jó, azon ne változtass – tartja a mondás. Az autóiparban azonban nem ilyen egyszerű a helyzet, hiszen az utóbbi időkben úgy felgyorsultak a dolgok, hogy lassan már 2-3 évente elvárják a vásárlók, hogy frissüljön egy-egy modell. Nincs könnyű dolguk ilyenkor a gyártóknak, hiszen lényeges változtatásokat nem igazán tudnak végrehajtani, és van, hogy erre nincs is szükség. Erre az esetre jó példa a Mazda3, mely már a ráncfelvarrás előtt is kitűnően teljesített, így a mérnökök csak néhány ponton nyúltak hozzá az autóhoz – tesztünkből pedig természetesen kiderül, hogy mi változott.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:21

Seat Ateca 2.0 TDI 4Drive teszt - Variáció egy témára

Nyomtatás

A Leon aktuális generációjával a Volkswagen konszern sikeresen lehelt újra életet a Seatba, a spanyol márka erősítése pedig a manapság legfontosabb szegmensben folytatódik: a kompakt SUV-k mezőnyében. Az Ateca a VW Tiguan olcsóbb és könnyedebb kuzinjaként némi spanyol virtussal hoz új színt a szegmensbe. De vajon az Ateca tényleg olyan jó ajánlatnak számít, mint mondják?

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:21

Toyota C-HR Hybrid teszt - A beskatulyázhatatlan

Nyomtatás

Mi történne, ha egyesítenénk a Toyota történelmének egyik legmeghatározóbb autóját az egyik leglátványosabbal? Tesztautónk választ ad a kérdésre: a C-HR izgalmas formái alatt a Prius hajtáslánca bújik meg – méghozzá kedvezőbb áron. A látatlanban is nyerő ajánlat viszont legalább is elgondolkodtatóvá válik, ha szélesebb spektrumon elemezzük.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:21

BMW 520d (2017) vs. Volvo S90 D4 teszt - Thor kalapácsa legyőzi München büszke várát?

Nyomtatás

A Volvo az elmúlt években nagyon magára talált: mióta a kínaiak megvásárolták a svédek büszkeségét, magához képest valósággal szárnyal a gyártó, rekordot rekordra halmoz, és bár eleinte sokan féltek attól, hogy a kínai befektetőkkel rosszul jár a márka, végül nem így lett, és az új tulajdonos előzetes ígéretének megfelelően a fejlesztés szerencsére a Volvo kezében maradt, így szó sincs holmi kínai vacakról. Pusztán az a nagy különbség, hogy a jobb anyagi lehetőségek révén a mérnökök sokkal szabadabb kezet kaptak az alkotásban. Ezt a fejlesztők meg is hálálták: eddig soha nem látott szintre emelték a modellek kvalitásait, és a svédacélok úgy lettek sokkal jobbak és modernek, hogy közben egyedi stílussal sikerült felvértezni őket. Az ‘új éra’ első modellje az XC90 terepjáró volt, amit aztán az S90, a V90, a V90 CC, nemrégiben pedig az XC60 követett, a rövidesen érkező új 40-es szériával pedig a teljes paletta kicserélődik, mégpedig alig néhány év alatt.

Módosítás dátuma: 2017. június 06. kedd, 16:19

3. oldal / 87