Tesztek

Renault Kadjar Energy dCi 110 EDC teszt – Józan lovag a divat hullámain

Nyomtatás

Ma már nem különleges igény a divat a közlekedésben, sőt, az autóvásárlás egyre mélyebben érinti a trendeket, ezzel kardinális kérdést kreálva az aktuális irányzatokból. Az sem kétséges, hogy aki napjainkban akar toppon lenni, az SUV-t, crossovert választ valamiféle harsány színben – tesztalanyunk családi autó létére ezt az irányt testesíti meg, méghozzá józan hajtással és automataváltóval megspékelve.

Módosítás dátuma: 2017. október 03. kedd, 17:10

Isuzu D-Max 1.9 LS teszt (2017) - Besározhatsz

Nyomtatás

Néha érdemes eltérni a megszokottaktól, néha érdemes új utakat kipróbálni, hogy szélesebbre nyíljon előttünk a világ – hasonló elvtől vezérelve léptem fel az Isuzu D-Max küszöbére, hogy aztán a majrévasba kapaszkodva, kis segítséggel foglalhassam el a teherautós vezetői pozíciót. A pickup szegmens talán egyik legőszintébben célszerszámnak vallott tagja járt nálunk, amely a személyautós jegyektől való elrugaszkodás miatt nem érdemli a besározást, a szó szoros értelmében véve azonban még kívánja is.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:08

Mercedes-Benz GLA 220 d 4MATIC (2017) teszt - Tökéletlen új-hullám

Nyomtatás

A Mercedes-Benz belépő fronthajtású padlólemezén alapuló kompakt modellsorozat ötödik tagjaként, egészen pontosan 4 éve mutatkozott be a GLA, amellyel a gyártó az aktuális trendeket próbálta illetve próbálja meglovagolni. Egy fiatalos, dinamikus és egyértelműen crossoveres hatást keltő autóról van szó, amely számos vásárlói igénynek igyekszik megfelelni: ha úgy akarjuk, az AMG csomaggal a GLA egészen sportos hatást kelt - első GLA tesztautónk ilyen köntösben érkezett hozzánk bő három éve -, ám a terepjárósabb irányba is el tudjuk mozdítani az autót, hiszen emelt futómű, sőt, akár összkerékhajtás is kérhető hozzá - legutóbb így látogatott el szerkesztőségünkhöz a csillagos modell.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:07

Peugeot Traveller BlueHDi 150 teszt - A legexkluzívabb testvér

Nyomtatás

A kisbuszok világa sokat változott az elmúlt időszakban: a helykínálat, a kényelem és a praktikum mellett a versenyképesség szempontjából egyre fontosabbak lettek a megjelenés és a modern technológiai megoldások, amiknek természetesen csak örülni tudunk.  Ezeket a szempontokat pedig a PSA is észben tartotta a Toyotával közösen fejlesztett kisbuszával kapcsolatban, amit a Citroёn SpaceTourer és a Toyota ProAce után a Peugeot Traveller is igyekezett bizonyítani nekünk.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:07

SsangYong Korando 2.2 e-XDI teszt - Csak semmi fekete mágia

Nyomtatás

Akárhogy nézzük, ma már a csapból is SUV-k folynak, a 2010-es évek divatőrülete eleddig, úgy néz ki, megállás nélkül tombol. Mindeközben azonban ezeknek az autóknak a java része már csupán küllemében hordoz az aktív életmódra utaló jeleket, valódi képességeknek tehát egyre jobban híján vannak a szóban forgó modellek. Üde kivételként azonban vendégeskedett szerkesztőségünk garázsában egy olyan hobbiterepes, amely még nem vetette le magáról a terepjárás feladatát.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:07

Mercedes-Benz E 220d All-Terrain teszt - Luxus határok nélkül

Nyomtatás

A Mercedes-Benznél sokat vártak az E-osztály emelt hasmagasságú változatának bemutatásával, de végül csak-csak beadták a derekukat a stuttgartiak is, és bejelentették az első ‘telekjáró’ E-osztályt a márka történelmében. A nagy terepkombi kategóriát a Subaru alapította 20 évvel ezelőtt a Legacy Outback modellel (igaz, a japán típus nem számít prémiumnak), aztán '98-ban a Volvo csatlakozott a V70 XC-vel, az Audi pedig 2000-ben piacra dobta az Allroad Quattrót, amely nagy népszerűségre tett szert, és az ilyen kialakítású modellek iránti kereslet azóta sem lankad, így érthető volt a csillagosok lépése.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:07

Opel Insignia Grand Sport 2.0 Turbo 4x4 teszt - Leszámolás

Nyomtatás

Az Opel sorra vette az előző Insignia hiányosságait, és leszámolt velük. Az új generáció könnyebb, tágasabb, hatékonyabb és fejlettebb lett. Mindez elég ahhoz, hogy felüljön a középkategóriás szedánok trónjára? És egyáltalán van-e még létjogosultsága a kategóriának az SUV modellek népszerűsége mellett? Tesztünkből kiderül!

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:06

Peugeot 3008 GT (2017) teszt - Vagányságból ötös

Nyomtatás

Az Év Autója díj nyertesének legerősebb verziója – ezek a szavak bizony szépen csengenek egymás mellett, még akkor is, ha ezúttal nem egy prémiumkategóriás luxus- vagy sportautóról van szó, hanem a Peugeot 3008 GT-ről. A franciák kategóriát váltó újdonsága sok szempontból kilóg a tömegből, de vajon tényleg megérdemelte a nívós elismerést? Tesztünkben igyekeztünk ennek is utánajárni.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:06

Honda Civic 1.0 vs. 1.5 Turbo (2017) - Egy hengerrel többért

Nyomtatás

Nyolcszázezer forint. Ennyi választja el a Civic esetében a hétköznapi igáslovat az élményhajhász Nirvánától, vagyis az egyliteres, háromhengeres turbómotort az 1,5 literes, négyhengeres feltöltött egységtől. Legalábbis papíron 53 lóerő és 40 Nm szól a nagyobb erőforrás mellett. De vajon megéri pluszban fizetni érte? Összehasonlító tesztünkben utánajártunk.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:06

Nissan Micra 0.9 IG-T 90 teszt - Se veled, se nélküled

Nyomtatás

Tombol a nyár, a hőség okozta sokkot pedig mi sem oldhatná jobban, mint a kisautózás örömteli pillanathalmaza. Ezúttal olyan modell érkezett szerkesztőségünk garázsába, amelyet az elmúlt Év Autója választás előtt mindenki várt – a nagyobb horderejű változást megélt Nissan Micra újult erővel és turbós francia szívvel látogatott el hozzánk.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:05

BMW 440i Coupé (2017) nagyteszt - Ilyen a tökéletes túra-kupé

Nyomtatás

Az első frissített 4-es BMW tesztautónknak az átlagnál sokkal több ideje volt a szívünkhöz nőni, pedig ugyanúgy egy hetet tölthettünk együtt, mint rendszerint az összes autóval. Igen ám, de a tesztkilométerek száma az átlagnak körülbelül az ötszöröse volt, így minden porcikáját kiismertük a szépséges kupénak, amely a piac egyik, ha nem a legjobb granturizmója. Mindezt 2.500 km-es erdélyi/romániai túránk alapján merem kijelenteni, amelynek során az elképzelhető legváltozatosabb körülmények között bizonyított a kétarcú autó. A sorhatos ikonra minden helyzetben számíthattunk.

Módosítás dátuma: 2017. augusztus 28. hétfő, 07:05

4. oldal / 91