2017. Április 25., Kedd

Frissitve:08:02:42

Tesztek

Seat Leon Cupra R - Mazda3 MPS - Ford Focus RS - Honda Civic Type-R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Mazda3 MPS - Ford Focus RS - Honda Civic Type-R - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:29

Honda Civic Type-R - Ford Focus RS - Mazda3 MPS - Seat Leon Cupra R - Volkswagen Scirocco 2.0 TSI összehasonlító teszt (2010) - Szörny Rt.

Nyomtatás

1436 lóerő, hat autóban. És bár rémisztően veszélyesnek néznek ki, valójában barátságosak, és jó fejek. Hihetetlen, de ma már a technika eljutott arra a szintre, hogy akár egy 305 lóerős sportkompaktot is könnyűszerrel elterelgethessen a nagymama a piacra, miközben értő kezek alatt csőstül pumpálja az adrenalint. 201-től 305 lóerőig megnéztük szinte az összes elsőkerékhajtású kompaktot: vajon melyik a legbarátságosabb, és melyik ijesztget leghatásosabban?

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:28

Nissan Note 1.4 teszt (2010) - A-ból B-be

Nyomtatás

A modellfrissítés általában nem nagy dolog egy autó életében: néhány apróbb változtatással meg kell futni a kötelező köröket. A Nissan Note esetében nem egészen így történt, vagyis az orr mellett a műszaki tartalmon is kicsit módosítottak a mérnökök: a kisebb beavatkozások eredménye érezhető javulás lett.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:27

Subaru Legacy 2.0D teszt (2010) - Felfordult a világ

Nyomtatás

A Subaru márkanév hallatán a legtöbben vélhetően egyből a legendás Imprezára asszociálnak, illetve mindarra, ami az említett modell legdurvább változatával jár: a „bububu” hangokat levegőbe kürtölő sportkipufogókra, a „Subaru-kék” fényezésre, a beton kemény futóművekre, a 300, 400, esetleg 500 lóerőre tuningolt turbós boxermotorokra, illetve az utcán száguldozó őrültekre. Ja és persze a japán gyártó védjegyére, a legendás, szimmetrikus összkerékhajtására.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:26

Honda Accord és CR-V 2.2 i-CTDI teszt (2010) - Kit szeressek? Kombit vagy terepest?

Nyomtatás

A tehetősebb, autóvásárlás előtt álló egy, két, esetleg háromgyermekes anyák-apák közül bizonyára sokan vannak, akik azon morfondíroznak, hogy új, családi szolgálatba álló málhásuk mely kategóriából kerüljön ki: maradjanak esetleg egy hagyományos, praktikus kombi-felépítésű középkategóriásnál, vagy

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:26

Honda CR-V és Accord 2.2 i-CTDI összehasonlító teszt (2010) - Kit szeressek? Kombit vagy terepest?

Nyomtatás

A tehetősebb, autóvásárlás előtt álló egy, két, esetleg háromgyermekes anyák-apák közül bizonyára sokan vannak, akik azon morfondíroznak, hogy új, családi szolgálatba álló málhásuk mely kategóriából kerüljön ki: maradjanak esetleg egy hagyományos, praktikus kombi-felépítésű középkategóriásnál, vagy

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:24

Mercedes-Benz E350 CDI vs. Citroën C5 V6 HDi teszt (2010) - A bálra öltöny kell-e?

Nyomtatás

Nyolcmillió forint. Ekkora különbség van tesztalanyaink ára között, holott papíron szinte ugyanarra képesek. V6-os dízelmotor, automataváltó és maximális kényelem. Ennyit ér a csillag, vagy a Citroën talált el nagyon valamit? Kiderítjük.

Módosítás dátuma: 2012. május 30. szerda, 18:29

Citroën C5 V6 HDi vs. Mercedes E350 CDI teszt (2010) - A bálra öltöny kell-e?

Nyomtatás

Nyolcmillió forint. Ekkora különbség van tesztalanyaink ára között, holott papíron szinte ugyanarra képesek. V6-os dízelmotor, automataváltó és maximális kényelem. Ennyit ér a csillag, vagy a Citroën talált el nagyon valamit? Kiderítjük.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:23

Peugeot 207 1.4 16V és 207 SW 1.6 HDI Outdoor teszt (2010) - Egyet anyunak, egyet apunak

Nyomtatás

Az oroszlános márka 207-es sorozatát vélhetően senkinek sem kell bemutatni: rendkívül népszerű felmenőjének, a mind a mai napig gyártásban lévő 206-osnak sikerét ügyesen tovább tudta vinni, bemutatása óta (2006) pedig töretlen lelkesedéssel küzd a vásárlók kegyeiért. Azt, hogy hazánk útjain

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:22

Kia Cee’d 1,4 CVVT ISG teszt (2010) - Kedvenc „zöld” barátom

Nyomtatás

Alig búcsúztam el frissített Kia cee’d tesztalanyomtól, máris „papírra vetem” élményeimet és tapasztalataimat az autóval kapcsolatban, mert ugyan nagy meglepetés nem ért az egy hetes tesztidőszak során a négykerekűt vizslatva, azért találkoztam olyan említésre méltó megoldásokkal, melyek egy potenciális vásárlónak igenis fontos szempontok lehetnek egy esetleges vételi ügylet megkötése előtt.

Módosítás dátuma: 2011. április 04. hétfő, 18:21

81. oldal / 84