3,1 milliótól elérhető hazánkban a frissített Citroën C-Elysée

Nyomtatás

A megújult Citroën C-Elysée már Magyarországon is kapható. A modell megjelenése elegánsabb lett: új frontrészt, 3D hatású hátsó lámpákat, új dísztárcsát, egy új 16” méretű könnyűfém keréktárcsát, valamint két új karosszériaszínt is kapott. A költséghatékony szedán technológiai tartalma is bővült.

A Citroën C-Elysée frontrésze teljesen megújult. Az új lökhárító a sarkokba tolt légbeömlőkkel és nappali menetfénnyel szélesebbnek láttatja a karosszériát. Az új hűtőrács beleolvad a fényszórókba, amelyek szintén megújultak. Hátul háromdimenziós hatást keltő lámpákat találunk, amelyek valamivel értékesebbnek láttatják az autót. A 16 colos háromdimeziós dísztárcsák is újdonságot jelentenek egy új 16-os könnyűfém felnivel, valamint két új metálfényezéssel (kék és szürke) együtt.

Belül új műszerfali betétet találunk, mégis az opcionálisan elérhető 7 colos érintőképernyő jelenti a legkiemelkedőbb változást. Az egység támogatja az Android Auto és az Apple CarPlay telefoncsatlakoztatást, miközben beszédvezérléssel is rendelkezik. Emellett a műszercsoport jelzései is áttekinthetőbbek lettek.

A típus motorkínálata változatlan. Az alapváltozatnál 290, egyébként 270 ezres meghirdetett kedvezményt beleszámolva 3,1 millió forintos indulóárért 1,2 literes, 82 lóerős háromhengerest kapunk, amelyet sokkoló 830 ezer forintos felár ellenében cserélhetünk le a 100 lóerős 1.6 BlueHDi dízelmotorra. Elsősorban azonban nem erre, hanem a jobb felszereltségre érdemes költeni, az alapverzió ugyanis eléggé fapados. A 300 ezres manuális klímát manapság már kötelező hozzátenni, de még a rádió (105 e) és a pótkerék (40 e) is feláras tétel.

Így kapásból érdemes a középső, Feel névre hallgató felszereltségi szintre ugrani, amely 355 ezres felárat jelent. Ezen a szinten már elérhető a 115 lóerős 1,6-os négyhengeres szívómotor is, 3,775 milliós indulóártól. Itt már szériában kapunk ködfényszórót, elektromosan állítható tükröket, dönthető hátsó üléspadot, klímát, klímát, rádiót, fedélzeti számítógépet, néhány díszítőelemet, és a választékosabb opciók megrendelésének lehetőségét. Innen is van feljebb: a 200 ezres Shine szint körülbelül 250 ezer forintnyi extrát kínál, méghozzá hasznos tételeket, így érdemes bepipálni. Vagyis az ajánlott beszálló az alapmotorral 3,66 milliótól indul. A 3,98 milliótól elérhető 1,6-oshoz ezen a szinten kérhetünk régi vágású automataváltót, amiért 350 ezret kérnek a franciák.

A felfrissült C-Elysée már rendelhető, az importőr most akár 5 év garanciát kínál 100 000 km-es futáskorláttal, felár nélkül.




Szóljon hozzá!

A hozzászólások nem tükrözik az Autó Pult véleményét, értük az oldal nem vállal felelősséget.
Regisztráljon Ön is! A regisztrált felhasználók hozzászólása azonnal megjelenik.

Share/Save/Bookmark