6,1 millió forinttól vihetjük haza az új Škoda Karoq-ot

Nyomtatás

A Škoda Karoq még májusban mutatkozott be a Kodiaq kistestvéreként, ám csak mostanra ért el a kereskedésekbe. A Seat Ateca ikertestvérének tekinthető, a Yetit váltó Karoq már hazánkban is rendelhető, ennek megfelelően pedig már az árakat is megismerhettük – nézzük, mennyiért kínálja magát a csehek újdonsága.

Egyelőre kétféle felszereltségi szinten, az Ambition és a Style csomagokkal érhető el az autó. A beszállót az 1-literes, háromhengeres, 115 lóerős turbómotor jelenti 6,1 milliós árával. A következő lépcsőfokot a 150 lóerős 1,5 literes TSI jelenti, mely 550 ezer forinttal kerül többe. Dízelfronton is két egység lesz elérhető első körben: az 1,6 literes, 115 lóerős TDI 6,89 millió alapáron, míg a 2-literes, alapból összkerékhajtású – egyébként minden más erőforrás csak elsőkerékhajtássl érhető el –, 150 lóerős egység már 8,04 millió. Automata váltó az összes változathoz kérhető 555 ezer forintért.

Az előbbi árak mind az Ambition szintre értendőek, amelyhez már olyan extrák is alapáron járnak, mint a gerinctámasz, az elöl és hátul elektromos ablakemelők, az elektromosan behajtható tükrök, a LED-es hátsó lámpa, a klíma, a 16 colos könnyűfém keréktárcsák, a LED-es nappali menetfény, a tempomat, a hátsó parkolóradar, az esőérzékelő vagy éppen az automata fényszórók – a teljesség igénye nélkül.

A Style szint ennél 500 ezer forinttal drágább, amiért már megkapjuk a modern okostelefonos kapcsolódási formákat ismerő SmartLink+ funkciót, a 8 hangszórós hangrendszer, a fűthető első üléseket, a kulcsnélküli rendszert, és az első parkolóradarokat is – a Style szint az 1-literes, kézi váltós kivitelt leszámítva minden változattal elérhető. A Karoq egyébként ezek mellett olyan ügyes opciókat kínál már alapáron, mint például a LED-es, kivehető, és így zseblámpaként is működő csomagtér-megvilágítás.

A Karoq praktikus megoldásai mellett kompakt külső méreteivel és bőséges belső helykínálatával igazán vonzó ajánlat lehet, akár már az Ambition szinten is, de amennyiben egy igazán jól felszerelt példányt szeretnénk, úgy akár adaptív tempomatot, LED-es fényszórókat, holttérfigyelőt, tolatókamerát vagy éppen fűthető hátsó üléseket is kérhetünk – és a sornak még közel sincs vége. Ilyen felszereltséggel persze már jóval 10 millió feletti árakkal is találkozhatunk.




Szóljon hozzá!

A hozzászólások nem tükrözik az Autó Pult véleményét, értük az oldal nem vállal felelősséget.
Regisztráljon Ön is! A regisztrált felhasználók hozzászólása azonnal megjelenik.

Share/Save/Bookmark