Hivatalos képeken a Frankfurtban érkező új Dacia Duster

Nyomtatás

A Frankfurti Autószalon hajrája nagy erőkkel indult meg, és ebből a Dacia sem szeretett volna kimaradni. A Renault tulajdonában lévő román gyártó már régen jelentkezett új modellel, ám a német nagyvárosba ezúttal az egyik legfontosabb típusuk utódját hozzák el, méghozzá az új generációs Duster képében, amiről már néhány fotót is megosztottak velünk.

A sajtóanyag egyelőre igencsak szűkszavú, így gyakorlatilag a külső formákon kívül semmit nem árultak el a gyáriak. A Dacia ügyesen egyensúlyozott a teljesen új megoldások és az evolúciós fejlődés határán: elöl egyértelműen látszik a rokonság, ahogyan profilból és az összkép tekintetében is összetéveszthetetlen az új Duster, ugyanakkor mégis egy sokkal modernebb és látványosabb autóval találjuk szembe magunkat.

Elöl új, divatos hűtőrács, LED-es nappali menetfényekkel rendelkező lámpatestek és mutatós, ezüstszínű betétek biztosítják a divatos megjelenést, habár az olcsóbb verziók esetében bizonyára jóval egyszerűbb megoldásokkal kell majd megbarátkoznunk. Az alapforma maradt a régi, de az olyan elemek, mint például az első kerékjáratok mögötti műanyag betétek, vagy az ajtók alján végigfutó, majd a hátsó kerékjárati ívben végződő élek kifejezetten jól mutatnak.

A legnagyobb változást hátul tapasztalhatjuk, ami nem csoda, hiszen az előző generációt itt érte a legtöbb kritika. A Dacia ezúttal szögletesebb, négyzetformájú, mutatós grafikával rendelkező fényszórókkal látta el a Dustert, ami kétségtelenül izgalmasabbá tette a megjelenést. Hátra is került néhány plusz él, és a rendszám környékét is látványosabbra szabták a mérnökök, míg az ezüstszínű betétek hátul sem maradtak el, a típusfeliratot pedig az elődöktől örökítette tovább az újdonság.

Az utastérről egyelőre nem osztottak meg velünk képeket a gyáriak, de azt ígérték, hogy az új Duster teljesen új megoldásokat kapott belül, aminek köszönhetően a korábbi hibákat, mint például a túl alacsonyan lévő multimédiás megjelenítő, bizonyára orvosolták a mérnökök, és minőség szempontjából is többet várhatunk majd az újdonságtól. A motortérben bizonyára a Renault erőforrásaival találkozhatunk majd, akárcsak eddig, és természetesen ezentúl is elérhetőek lesz összkerékhajtású változatok.

Az újdonságot a Frankfurti Autószalonon leplezik majd le teljesen, így legkésőbb akkor minden részletet megtudhatunk majd az autóról, amely minden szempontból sokat fejlődött, és reméljük, hogy mindeközben megőrzi majd kiváló ár/érték arányát és alacsony beszállóját – addig is érdemes megnézni az alábbi videót, ahol az előddel hasonlítják össze az újdonságot.




Szóljon hozzá!

A hozzászólások nem tükrözik az Autó Pult véleményét, értük az oldal nem vállal felelősséget.
Regisztráljon Ön is! A regisztrált felhasználók hozzászólása azonnal megjelenik.

Share/Save/Bookmark