Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

A Land Rover Defender - aminek közel 7 évtizednyi ‘szolgálat’ után nemrégiben fejezték be a britak a gyártását - a szintén legendának számító (és szintúgy rövidesen leköszönő, illetve megújuló) Mercedes-Benz G-osztállyal egyetemben beírta magát az autótörténelembe. Persze az évtizedek alatt a Defender alaposan megváltozott, de összességében egyetlen másik autó sem létezik, amelynek gyártását ennyire sokáig húzták volna, bár a klasszikus Volkswagen ‘bogárral’ szoros a verseny: a Defender 68, míg a bogárhátú 65 évig készült.

Mindezek ismeretében nem meglepő tehát, hogy közel 70 év alatt óriási rajongótáborra tett szert a megbízhatóságáról, elnyűhetetlenségéről és terepképességeiről világszerte híres Land Rover Defender. A jó hír pedig az, hogy lesz folytatás, amit a britek már számtalanszor megerősítettek. A vadonatúj generáció fejlesztése és tesztelése gőzerővel folyik. A tervezők helyében nem lennénk szívesen, hiszen egy ilyen ikonikus autó újjáélesztése óriási terhet és felelősséget jelenthet számukra, de bízzunk benne, hogy végül jól fog elsülni munkájuk gyümölcse, az új Defender.

A pletykák szerint jövőre, a Land Rover 70. születésnapján fog debütálni az új Defender

Az előzetes hírek értelmében a debütálás már nincs is olyan messze: a pletykák szerint a brit márka 70. születésnapját ünneplő nagyszabású bulin fog bemutatkozni a Defender utódja, ami egészen stílusos belépőt jelentene - a szériagyártásra viszont állítólag 2019-ig várnunk kell. A következő Defender tudásával és technikájával kapcsolatban egyelőre csak találgatások folynak, így végső tények hiányában nem mennénk bele a részletekbe, de annyi bizonyos, hogy a létező legmodernebb technológiai megoldásokat köszönthetjük majd az autóban - mint ahogy az is borítékolható, hogy az új modell gyártását lehetetlen lesz olyan sokáig húzni, mint az elődét.

Kommentek