Az alábbi cikkünk még egy korábbi holnapstruktúrából származik, így előfordulhatnak szerkesztési hiányosságok. Megértésüket köszönjük.

A Lexus az elmúlt időszakban elképesztő számokat produkált hazánkban: a 2017 első félévében az előző éves adatokhoz képest közel 20%-kal bővülő prémium autópiacon elképesztő, 94,5%-os növekedést tudott felmutatni. Nem csoda hát, hogy a hosszú ideig egyedülálló budapesti szalon mellett megnyitott az ország második Lexus kereskedése, méghozzá Szegeden.

Nem a méret a lényeg - elegáns és modern lett az új szalon

Az immáron 25 éve az egyik legsikeresebb hazai Toyota márkakereskedésként működő Kovács Autóház által megnyitott bemutatóterem Európa egyik legszebb Lexus márkakereskedése lett. Az ünnepélyes megnyitó házigazdája a Forbes által nemrégiben a ’legértékesebb hazai hírességként’ aposztrofált Sebestyén Balázs, népszerű rádiós és tévés műsorvezető volt, aki immáron közel egy éve maga is környezetbarát hibrid Lexust vezet.

Természetesen privát tárgyalónak is jutott hely

A Lexus hálózatfejlesztési stratégiája egyébiránt nem a piacon megszokott mintát követi: míg a legtöbb márka minél hamarabb a legteljesebb földrajzi lefedettség elérésére törekszik, a Lexus márkakereskedések megnyitásának jogát csak a hosszú évek, nem ritkán évtizedek során bizonyított, folyamatosan a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtó és legmagasabb szintű ügyfél elégedettséget elérő Toyota márkakereskedések kaphatják meg.

Szegeden nyílt meg a második kereskedés és szerviz

Az új márkakereskedés megnyitása természetesen további lendületet adhat a hazánkban már most is szárnyaló japán prémium márka értékesítéseinek, aminek köszönhetően a Lexus 5,5%-os prémium piaci részesedése még tovább növekedhet majd. Japán vezető, és a világ negyedik legnagyobb prémium autógyártója egyébiránt hazánkban a prémium márkák rangsorában az ötödik helyen ál, és az év első 8 hónapjában a TOP5 luxusautó márka közül messze a legnagyobb növekedést érte el mind a magán, mind a flottaügyfelek részére történő értékesítésben, így utóbbinak köszönhetően mára Magyarországon a felsővezetők körében az egyik legnépszerűbb autómárkává vált.

Kommentek