2017. Január 16., Hétfö

Frissitve:04:32:11

Új technológiákkal frissült a Jaguar F-Type

Nyomtatás

A Jaguar nagyot húzott az F-Type életre hívásával, hiszen egyedi és vagány roadstert, illetve kupét tett elérhetővé a stílusos választást kereső vásárlók számára. Azonban a fiatalos sportmodellek idejében is eljött az a pont, ahol muszáj volt meglépni a ráncfelvarrást – a britek okosan, technológiai újdonságokkal fiatalították meg az F-szériát.

Noha általában a markánsabb változtatásokat üdvözöljük, az F-Type ráncfelvarrása esetén kifejezetten örömteli, hogy az alkotók nem nyúltak alaposabban bele az autóba. Ugyanis a sportkupé és a roadster igazán jellegzetes, harmonikus összképet tudhatott eddig is magáénak, amit elég volt csak tovább csiszolni. A gyártó szakemberei a lökhárítókat rajzolták át némiképp, illetve a teljesen új LED-es fények érdemelnek említést.

Az utastérben már több az újdonság, amelyek közül az egyik legfontosabb minden kétséget kizáróan az új információs és multimédiás rendszer, amely a Touch Pro nevet viseli magán. A kijelző magasabb felbontású a korábbi verziónál, maga a rendszer gyorsabb működésű, kezeli a valós idejű forgalmat és számos egyéb funkcióval gazdagodott.

A kreatív vásárlók a ReRun applikációt értékelik majd, amelyet a márka a GoPro-val közösen fejlesztett ki, és képes a kamera képeit valós idejű adatokkal paraméterekkel feldobni, mint a gázpedál állása, a sebességi fokozat, a sebesség, fordulatszám, hogy csak a legfontosabbakat említsük. Az utastérben emellett új, könnyebb ülések, frissített króm és alumínium betétek, valamint új színek képezik a ráncfelvarrás tárgyát.

Ahogy mostanában a gyártóknál egyre gyakoribb szokás, a Jaguar is külön szériával bocsátja útjára a frissített modellt – a 400 Sport kiadás az első egy évben lesz elérhető a vásárlók számára. Ez a széria a háromliteres V6-os, kompresszoros erőforrás 400 lóerős kiadását kapja meg, továbbfejlesztett futóművel és nagyteljesítményű fékrendszerrel, valamint selyemfényű, szürke, 20 col átmérőjű könnyűfém felnikkel. További újdonság az R-Dynamic verzió, amely az előtt említett V6-os, kompresszoros benzinmotor 335 és 375 lovas változatával kérhető.

A Jaguar számos vezetéstámogató asszisztenssel bővítette a frissítés során a repertoárt, így többek között félautomata parkolórendszer is rendelkezésre áll már. A kínálat többi eleme változatlan marad a hajtásláncokat illetően, ami azt jelenti, hogy a V6-osok mellett 550 és 575 lóerős V8-asok is rendelkezésre állnak.




Szóljon hozzá!

A hozzászólások nem tükrözik az Autó Pult véleményét, értük az oldal nem vállal felelősséget.
Regisztráljon Ön is! A regisztrált felhasználók hozzászólása azonnal megjelenik.

Share/Save/Bookmark