2018. Június 22., Péntek

Frissitve:07:21:32

Versenypályára hangolva - itt az új Nissan GT-R Track Edition

Nyomtatás

A Nissan villámgyors sportkupéja, a GT-R nemrég alaposan frissült, és várható volt, hogy a japánok hamarosan bemutatják a versenypályás használatra kihegyezett Track Edition-t is. Az újdonság a normál változatok, és a legvadabb Nismo kivitel között helyezkedik el, és bár utcai használatra is alkalmas, a gyáriak azok számára készítették, akik rendszeresen látogatják a pályanapokat.

Nemrég kipróbálhattuk, hogy mire képes a frissített GT-R normál verziója versenypályán, azonban Vajda kolléga akkor még a normál változatokat hajtotta meg a Slovakia Ringen. A Track Edition még jobb menettulajdonságokat kínál a pályanapok szerelmeseinek, köszönhetően az egyedi, változtatható lengéscsillapítású Bilstein Damptronic futóműnek és a kifejezetten versenypályára hangolt beállításoknak. Az új, könnyebb keresztstabilizátor nem csak a kanyarsebességet és az egyenesfutást javítja, de a karosszéria merevségét is fokozza, ráadásul könnyebb, mint az átlagos megoldás.

A szemfüleseknek azért a külcsín alapján is feltűnhet, hogy nem egy hétköznapi GT-R-rel állnak szembe: a Track Edition megkpta a Nismo kivitel 20 colos, fekete keréktácsáit és szélesített első lökhárítóját. Ezeken kívül az aktuális piactól függ, hogy alapáron, vagy opcióként, de elérhetőek szénszálas vázú Recaro sportülések, karbon hátsó légterelő illetve a szintén karbonból készülő csomagtérfedél. A műszerfalon található Track Edition logó azonban minden országban jár az autóhoz.

A kisebb súlycsökkentések mellett a 8 colos érintőképernyős NissanConnect rendszer illetve a 11 hangszórós Bose hangrendszer azért szériában jár a Track Edition mellé. A motortérben változatlanul találjuk meg a frissített GT-R 3,8 literes V6-os kétturbós erőforrását, mely 570 lóerőt 637 Nm-es csúcsnyomatékot biztosít a sofőr számára. A Track Edition egyfajta felszereltségi szintként lesz elérhető a másik három lehetőség (Premium, Prestige és Black Edition) mellett, és versenypályán minden bizonnyal néhány tizedmásodperccel jobb eredményre képes, mint hagyományos társai – persze ennek megfelelően pedig felszereltségtől függően 4-5 millióval drágább is, amelyből a hagyományos kiadásokhoz is rendelhető szénszálas légterelő önmagában 1,228 milliót tesz ki. Ha tehát olykor pályanapokra megyünk, akkor érdemes a 37,5 milliótól elérhető Track Edition-be fektetni.




Szóljon hozzá!

A hozzászólások nem tükrözik az Autó Pult véleményét, értük az oldal nem vállal felelősséget.
Regisztráljon Ön is! A regisztrált felhasználók hozzászólása azonnal megjelenik.

Share/Save/Bookmark