Hosszú lábakon érkezik a Fiat 500 by Gucci

Nyomtatás

Miközben Olaszország nemzeti ünnepet ül az ország egyesítésének 150. évfordulójának alkalmából, addig a világhírű Gucci éppen 90 évvel ezelőtt került megalapításra. Igen szép alkalom ez arra, hogy a haza büszkeségének számító Fiat összefogjon a divatmárkával és egy közös termékkel rukkoljanak elő. Az együttműködés eredménye gyanánt született meg a Fiat 500 by Gucci limitált kiadású darabja.

Mivel a fekete és fehér színben pompázó csöppségek elsősorban a hölgyek kedvencei lehetnek, a férfiak figyelmének felkeltéséről egy orosz szupermodell gondoskodik. Így lett Natalya Sergeyevna Polevshchikova a Fiat új reklámlába – akarom mondani, reklámarca. A divatos kisautó mellé természetesen a Gucci tálalásában különböző kiegészítők is kaphatóak, így a hölgyön látható ruhadarabok akár le is vehetőek – akarom mondani, meg is vehetőek.

Az exkluzivitás illúziójának fenntartása végett aFiat 500 by Gucci 2011. április 1-jétől június 30-ig csak előrendelés leadásával vásárolható meg, azonban júliustól már a kereskedésekben is kelleti magát, mégpedig nagyságrendileg 4,7-5 millió forintos árcédulával.




Szóljon hozzá!

A hozzászólások nem tükrözik az Autó Pult véleményét, értük az oldal nem vállal felelősséget.
Regisztráljon Ön is! A regisztrált felhasználók hozzászólása azonnal megjelenik.

Share/Save/Bookmark